Nekad 1GIOO | Ansökan till Forum Mod (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1GIOO

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Giovanni

Vad heter du på discord? 1gioo

Ange ditt födelsedatum 27 December 2006

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som fick mig att ansöka till forum mod var ju då eftersom Ludde skickade ut att han sökte forum mods, jag gillar också och hålla koll på forumet och se till så det är aktivt och så allt sköts på rätt sätt.
Jag vill också kunna rätta tills staffs ifall dom råkar akivera fel eller skriva fel på någon tråd.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? 100%, en tråd ska alltid vara i rätt kategori när den ska aktiverar till exempel.
Samt så blir det enklare för 320/staffs att hitta vissa trådar ifall det behövs.

Sen ifall man råkar tappa bort sin tråd så vet man vart man kan hitta den.

Får en ansökan vara kopierad? Nej ansökningar får inte alla vara kopierade, detta är strikt förbjudet.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Inte riktigt men ifall jag kommer upp med förslag så är jag villig att dela med mig.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Ja men forumet hade sett fint ut, aktivt, den hade haft ordning och reda och hade varit allmänt bra.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar komma hem från skolan sen vara inne på unive i 8+ timmar oftast.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Varför ska jag bli forum mod? Jag ska bli forum Mod eftersom jag har varit helper 2x gånger innan, jag kan mig runt forumet, jag är mogen, aktiv, kompetent och kan serverns regler.
Jag kommer alltid stå till tjänst och hjälpa alla medlemmar och staffs ifall dom råkar göra fel på forumet. Jag kommer också kunna arbete direkt på forumet så fort jag blir godkänd.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka