Antagen 1Future | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ditt discordnamn: .1future

Ange ditt födelsedatum 15 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag vill göra en skillnad i krim området för att jag tycker att vissa saker inte blir gjorda rätt och det är det jag vill försöka fixa och det är därför jag vill bli staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag vill försöka fixa så att alla gäng ska bli behandlade på samma sätt för att vissa gäng för inge återgärder alls och vissa ger bara återgärder på dem som kanske skjuter mer än det andra gänget och det är det jag vill förbättra. Så det jag vill vara med o fixa är att alla gäng ska bli behandlade på samma sätt och inte bara för att dem kanske skjuter mindre eller gör andra saker, eller att dem inte kanske har folk i gänget som kanske har blivit bannade för mycket eller fått indraget för mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att alla staffs kollar på klippsen och lyssnar på dem som man sitter med i kanske support istället för att bara lyssna på dem som inte gör vissa saker lika mycket som dem andra och ger dem fördelar och totalt ignorerar klippsen eller inte lyssnar på dem andra som man sitter med i support.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid lyssna på den man sitter i support med och inte vara otrevlig och respektera dem så man får den respekten tillbaka. Vara trevlig mot dem i support och förklara istället för att banna direkt om den personen är ny eller kanske inte förstår en viss regel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Om jag blir staff kommer jag fokusera mest på att göra staff arbete än att rpa. Men jag kommer inte kunna vara inne så mycket varenda dag beroende på om jag har praktik eller skola då jag har mycket praktik o skola nu. Men jag är inne åtminstånde 3-4 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i sammanlagt 4år snart.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka