Nekad 1DrTimE1 | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/app/868360/Project_Hospital/

Ditt Hex-ID: steam:1100001654bf98f

Vad är din discord tagg? 1drtimee1

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: image_2025-01-10_180421862.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag Bytte Jobb innan 2 Veckor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Sa Upp Mig Från Mitt Jobb Och Skulle Byta Jobb Jag Vet Att Man Inte Får Byta Jobb Inom 2 Veckor Jag Ber Om Ursäkt Och Kommer Aldrig Göra Om Det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det Var Jag Som Ljorde Fel Jag Försöker Inte Skylla På Någon Staff Jag Förstår Att Dom Bara Gör Sitt Jobb Men Jag Kommer Inte Göra Om Det Jag Förstår Att Ni Kanshe Inte Bara Kan Ta Bort Bannen Men Kanshe Göra Det Lite Mindre?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag Har Blivit Bannad Tidigare Jag Kommer Bara Ihåg En Av Dom Att Jag Satt I Discord Samtal När Jag Va IG Men Nu Vet Jag Att Man Inte Ska Göra Det Och Gör Inte Det Längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag Hade Kunnat Inte Säga Upp Mig Jag Ångrar Det Men Jag Ber Om Ursäkt Kommer ALDRIG Göra Om Det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Har Lärt Mig Att Aldrig Säga Upp Mig Innan 2 Veckor Har Gått.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka