Nekad 1DrTimE1 | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199659743631/

Ditt Hex-ID: steam:1100001654bf98f

Vad är din discord tagg? 1drtimee1

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: image_2025-01-12_191257310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja sa upp mig från securitas innan det hade gått två veckor jag viste inte om att det räknades som sunt förnuft ifall jag hade vetat det hade jag aldrig sagt upp mig innan två veckor nu vet jag det och kommer såklart aldrig att göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja sa upp mig från securitas innan det var 2 veckor om hade gått jag trodde det gick bra att säga upp mig men jag viste inte att det var sunt förnuft jag ber om ursäkt och kommer aldrig att göra det igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban anledningen jag gör denna är för jag inte visste att det var mott reglerna ifall jag hade vetat det hade jag såklart aldrig gjort det jag ber om ursäkt jag hade uppskattat ifall du kan ta bort bannen och ge mig en andra chans för som sagt viste jag ej om detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för jag var i ett discord samtal när jag var IG jag har 100% lärt mig av detta samma som jag har 100% lärt mig att inte säga upp mig inom 2 veckor

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall jag hade vetat om denna regel så hade jag kunnat vänta två veckor men nu gjorde jag ej det och ångrar att jag inte viste om denna regel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att ifall du inte väntar två veckor att säga upp dig så kommer du att bli bannad. Jag UPPSKATTAR ni läser denna TACK.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka