1bgk
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297363479/
Ditt Hex-ID: 11000011417b417 (Hex)
Vad är din discord tagg? bEnjAmIN#2289
Vem var det som bannade dig? MORKIL_
Hur lång tid var din ban? 24 dagar 18 timmar 52 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade någon
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag åkte runt på min voi och då kom det en kille och slog mig så jag ramlade av och han försökte ta voien men han insåg att man inte kunde ta den och då slog han mig mer och då slog jag han tills han dog och då kom det en vakt och skylde allt på mig och senare lämnade jag och jag försökte komma in men det gick inte för jag har blivit bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde inget fel för det var han som startade allt, jag tycker att det var en felaktig ban för personen som slog mig bara kom upp till mig och slog mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den förra bannen blev jag bannad för jag frågade om knark och har nyss lärt mig att man går inte bara upp och frågar om knark och inte säger grejer utan att tänka efter.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slå honom och kalla efter polis
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte frågar om knark till andra och att inte slå folk tills dem dör även om det inte var mitt fel
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011417b417 (Hex)
Vad är din discord tagg? bEnjAmIN#2289
Vem var det som bannade dig? MORKIL_
Hur lång tid var din ban? 24 dagar 18 timmar 52 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade någon
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag åkte runt på min voi och då kom det en kille och slog mig så jag ramlade av och han försökte ta voien men han insåg att man inte kunde ta den och då slog han mig mer och då slog jag han tills han dog och då kom det en vakt och skylde allt på mig och senare lämnade jag och jag försökte komma in men det gick inte för jag har blivit bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde inget fel för det var han som startade allt, jag tycker att det var en felaktig ban för personen som slog mig bara kom upp till mig och slog mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den förra bannen blev jag bannad för jag frågade om knark och har nyss lärt mig att man går inte bara upp och frågar om knark och inte säger grejer utan att tänka efter.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slå honom och kalla efter polis
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte frågar om knark till andra och att inte slå folk tills dem dör även om det inte var mitt fel
Har du läst våra regler? Ja