Antagen 1Akmed | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Akmed0001

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff då jag känner att jag har kompetensen till det och vågar ta dem återgäderna som krävs. Jag skulle förmodligen passat in som staff rätt så bra då jag skulle vilja få möjligheten att kunna hjälpa spelarna samt dem andra staffsen på servern. Jag kommer kunna ge väldigt mycket tid in i detta och vara aktiv inom staff området, som jag sa innan detta så kommer jag ju såklart kunna lägga in väldigt mycket tid i staff området genom att få möjligheten att kunna hjälpa spelarna ingame med reports och problem i min omgivning, sedan i discorden kommer jag också kunna ha en väldigt bra aktivitet. Ifall jag lyckas bli staff kommer jag försöka sikta in mig på 1 område i självaste början. Sedan kommer jag göra mitt bästa att vara aktiv och engagerad inom det området jag jobbar i. Jag har varit staff 1 gång tidigare och skulle vilja säga att det gick väldigt bra. Under den tiden lärde jag mig massor inom staff området, tillexempel hur man använder kommandon, hur det fungerar i discorden mm.
Eftersom jag var staff för inte så länge sen men känner att jag vill fortsätta hjälpa servern igen och hjälpa till ig

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jo jag skulle nog vilja säga Krim RPN.
Har sett att Torus tog över det Kriminella området för inte så länge sen, Från vad jag har sett har det blivit mycket bättre en vad det har varit tidigare. Skulle dock vilja säga att det fortfarande finns problem i Krim RPN, detta är vad jag har hört och sett. Just nu känns det inte som att det finns någon RP kvar i det kriminella på unive. Allt handlar om att skotta och få till sitt p12 montage. Det finns fortfarande dem här som rpar och gör roliga och utvecklade scenarion men tycker det bara blir mindre och mindre. Det är såhär man kan åka runt i sin bil och inte göra något speciellt så kommer det komma 1 bil fråga "Vilka är du med" sedan så säger du inga, Jo vad händer då? Dem hoppar ut riktar och säger ut ur bilen. Vill kunna finnas här som staff och få bort dessa spelare för exakt som Philip har sagt så är det vi spelare som gör RPN och inte något annat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kolla in mer på dem som kommer till servern och endast skjuter & inte har en endaste bit med rp i sig.
Börja speeca mer vid gänghus och kolla till så inget lall händer.
Detta kan vara något som redan händer men att kolla in lite mer på "Shooting Logs" ser man att det skjuts massor på samma coords skulle det inte skada att åka ditt och kolla så det ej händer regelbrott.
Bli av med dem som bara är här och skadar servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska kunna vara respektful mot dem man har ett pågående ärende med, du ska kunna ha en god ton och inte låta "irriterad".
Om du väljer att dra in någon i ett ärende så vill förmodligen personen bli intagen av en god ton och respektful person.
Tycker du borde kunna ditt område.
Vi kan ju börja med att ta "Servervakt". Enligt mig borde du ha varit Servervakt tidigare så du vet hur det fungerar. Kan annars bli lite konstigt om du är ansvarig över det området och ej kan det som behövs kunnas.
Det område jag tycker är viktigast är det Kriminella Området.
Vad jag tycker så borde man ha rpat som Kriminell innan man börjar arbeta i detta området som staff. Varför jag tycker att man borde ha varit Krim innan, Du kommer behöva erfarenheterna när du tar större ärenden inom Kriminella rpn. Såhär om du har rpat som Krim innan kommer du ju såklart veta hur det är att rpa som Krim vilka regler som gäller inom Krim RPN hur man ska bete sig som Krim. Ifall du vet att det här kommer det ju såklart bli mycket enklare för dig att veta vilka återgäder du ska ta. Det är ju inte ett måste att man ska ha erfarenheter inom krim rpn men enligt mig kommer det nog bli bättre då man förmodligen kommer kunna veta vilka återgäder man ska ge. Man kan ju såklart lära sig om Krim RPN också men för att vara på den professionella sidan så borde man ha haft erfarenheter innan man tar på sig Krim området.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RP är inte riktigt något jag gör så mycket längre men är ju fortfarande aktiv på datorn osv. Tänkte att nu när ansökningarna öppnades skulle jag ge det en chans då jag känner att tiden finns där. Kommer kunna vara väldigt aktiv inom staff området, då jag senast va staff hade jag riktigt roligt och känner väll nu att det tiden finns för detta. Så aktivitet kommer inte vara ett problem.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 2,5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, exakt som jag skrev innan så har jag varit staff innan och jag känner att jag vill ha en ny chans att bevisa vad jag går för

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan tänka mig att jobba inom rp i Support också

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka