- Meddelanden
- 59
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred
Vad är ditt discord namn? affeee__
Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Abdi Johansson och är 22 år gammal. Han har växt upp med en ensamstående pappa och ungdomen har inte varit den bästa. I början så var allt bra i livet, bra betyg och en älskande familj. Men detta förstördes en dag då hans mamma dog tragiskt i cancer. Sedan dess har hans liv skruvat upp sig med att han började hänga med äldre grovt kriminella personer och började leva i det kriminella livet. Han gjorde allt från att sälja droger till att misshandla folk som är skyldig han pengar. Han sket fullständigt i skolan och tog tiden till att endast hänga med vänner. Allt detta ändrades på blinken av ett öga efter han fått dödshot mot sig och blivit grovt misshandlad då hans boss åkt fast och dem andra trodde det var han som skvallrade till polisen. Detta ledde till att han tog bort sina sociala medier och flyttade stad för ett säkrare och bättre liv. Men han lever än i skuggorna än ifall att.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, sansad, empatisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Miller Svensson och är 26 år gammal. Han har växt upp med en ensamstående pappa och ungdomen har inte varit den bästa. I början så var allt bra i livet, bra betyg och en älskande familj. Men detta förstördes en dag då hans mamma dog tragiskt i en bilkrash. Sedan dess har hans liv skruvat upp sig med att han började hänga med äldre grovt kriminella personer och började leva i det kriminella livet. Han gjorde allt från att sälja droger till att misshandla folk som är skyldig han pengar. Han sket fullständigt i skolan och tog tiden till att endast hänga med vänner. Allt detta ändrades på blinken av ett öga efter han fått dödshot mot sig och blivit grovt misshandlad då hans boss åkt fast och dem andra trodde det var han som skvallrade till polisen. Detta ledde till att han tog bort sina sociala medier och flyttade stad för ett säkrare och bättre liv. Men han lever än i skuggorna än ifall att.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rp:at varje dag sen tidig april därav denna server bland annat, jag har en stor erfarenhet inom rp och rpar på en seriös nivå. Jag kan dem basic grundreglerna på servern och kommer alltid tänka suntförnuft under min rp:s gång. Jag tar min rp på en seriös nivå men speciellt gör roliga och långdragna scenarion med mycket social rp. Jag skulle gärna få chansen att bli WL för att kunna utveckla min rp och rp:a inom t ex. jobben här. Just Unive Roleplay vill jag köra på för det är en rolig, aktiv och seriös server med mycket aktiva staffs som gör rp:n bättre för alla. Jag kommer bidra med seriös och bra rp med långdragna scenarion, men framförallt att göra rp roligt för alla. Jag kommer också bidra med till att andra får en bättre rp genom att visa min egna men också ta åt mig själv av andras
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid tänka at man inte behöver vinna alla scenarion utan att man ska låta motparten vinna scenarion och inte bara sin egna part. Detta bidrar till rolig rp bland båda parter
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Vet inte faktiskt, körde ett tag under 2023-24, sedan tog jag en lång paus och sedan dess har jag kört på andra serverar men fått tillbaka suget
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft menas med att man ska tänka logiskt, skulle man gjort detta irl? Sedan så finns fearp, vilket menas med att man ska värna för sitt liv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope
Vad är ditt discord namn? affeee__
Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Abdi Johansson och är 22 år gammal. Han har växt upp med en ensamstående pappa och ungdomen har inte varit den bästa. I början så var allt bra i livet, bra betyg och en älskande familj. Men detta förstördes en dag då hans mamma dog tragiskt i cancer. Sedan dess har hans liv skruvat upp sig med att han började hänga med äldre grovt kriminella personer och började leva i det kriminella livet. Han gjorde allt från att sälja droger till att misshandla folk som är skyldig han pengar. Han sket fullständigt i skolan och tog tiden till att endast hänga med vänner. Allt detta ändrades på blinken av ett öga efter han fått dödshot mot sig och blivit grovt misshandlad då hans boss åkt fast och dem andra trodde det var han som skvallrade till polisen. Detta ledde till att han tog bort sina sociala medier och flyttade stad för ett säkrare och bättre liv. Men han lever än i skuggorna än ifall att.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, sansad, empatisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Miller Svensson och är 26 år gammal. Han har växt upp med en ensamstående pappa och ungdomen har inte varit den bästa. I början så var allt bra i livet, bra betyg och en älskande familj. Men detta förstördes en dag då hans mamma dog tragiskt i en bilkrash. Sedan dess har hans liv skruvat upp sig med att han började hänga med äldre grovt kriminella personer och började leva i det kriminella livet. Han gjorde allt från att sälja droger till att misshandla folk som är skyldig han pengar. Han sket fullständigt i skolan och tog tiden till att endast hänga med vänner. Allt detta ändrades på blinken av ett öga efter han fått dödshot mot sig och blivit grovt misshandlad då hans boss åkt fast och dem andra trodde det var han som skvallrade till polisen. Detta ledde till att han tog bort sina sociala medier och flyttade stad för ett säkrare och bättre liv. Men han lever än i skuggorna än ifall att.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rp:at varje dag sen tidig april därav denna server bland annat, jag har en stor erfarenhet inom rp och rpar på en seriös nivå. Jag kan dem basic grundreglerna på servern och kommer alltid tänka suntförnuft under min rp:s gång. Jag tar min rp på en seriös nivå men speciellt gör roliga och långdragna scenarion med mycket social rp. Jag skulle gärna få chansen att bli WL för att kunna utveckla min rp och rp:a inom t ex. jobben här. Just Unive Roleplay vill jag köra på för det är en rolig, aktiv och seriös server med mycket aktiva staffs som gör rp:n bättre för alla. Jag kommer bidra med seriös och bra rp med långdragna scenarion, men framförallt att göra rp roligt för alla. Jag kommer också bidra med till att andra får en bättre rp genom att visa min egna men också ta åt mig själv av andras
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid tänka at man inte behöver vinna alla scenarion utan att man ska låta motparten vinna scenarion och inte bara sin egna part. Detta bidrar till rolig rp bland båda parter
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Vet inte faktiskt, körde ett tag under 2023-24, sedan tog jag en lång paus och sedan dess har jag kört på andra serverar men fått tillbaka suget
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft menas med att man ska tänka logiskt, skulle man gjort detta irl? Sedan så finns fearp, vilket menas med att man ska värna för sitt liv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope