Nekad 1_TOMTEN_1 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1_TOMTEN_1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394747416/

Ditt Hex-ID: steam:110000155807418

Vad är din discord tagg? 1_tomten_1

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-22 202420.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då jag gick och åt och träna fast han som jag var kidnappad av hade inte fått reda på att jag skulle träna också han viste att jag skulle äta men in te träna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var kidnapad och vi väntade på att jag skulle fixa ett vapen vi hade väntat i 1-2 timmar innan jag drog och jag behövde äta och träna och då skrev jag det i ooc men han verkade inte se att jag skulle träna också han såg bara att jag skulle äta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50 det var lite dåligt att han inte såg men jag borde kanske ha vart mer tydlig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den jag kommer ihåg var felaktig och jag vart bannad för lall men det var inte jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva till han i dc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer tydlig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det

Istället för att skriva i OOC 10 minuter innan du går, så hade du kunnat informera de tidigare om att du kommer att behöva gå en viss tidpunkt. Sedan att du drog ut på det och ljög om att du inte hade den för att sedan gå äta och träna i 1 timme. Du valde då även att använda dig utav omänskliga metoder för att undvika scenariot. Vill även se en mer utvecklad överklagan, för just nu känns det inte som att du lagt ned tid på denna överklagan.
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka