Nekad 14rackor | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

14rackor

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198199178439/

Ditt Hex-ID: 11000010e3d84c7

Vad är din discord tagg? 8̶0̶8̶丨丩#1810

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vettefan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att det var en kille som körde på vår bil sen blev han kaxig o började sparka på vår bil o sen tog vi själv försvar kan ha blivit att jag råka sparka på hans bil.. men aa d va typ d ja kommer ihåg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Definitionen av Lall må ses omtvistad. Men det vi syftar på först och främst med denna regel är bara generellt trams och att man ej har någon ordentlig karaktärsplan och endast har som mål med sitt rollspelande att irritera, provucera eller få uppmärksamhet av andra:

1. jag o min kompis irreterade inte en ända människa eller provucerade någon eller valde att få uppmärsamhet av folk..

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft någa ttidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I dunno know men nånting

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja vettefan asså vi gjorde knappt något fel.. I vårat perspektiv

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka