Ej Antagen 148kg Oleg | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa Hästberga] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

148kg Oleg

Aktiv Medlem
Meddelanden
338
Reaction score
145
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Alexander

Vad är ditt användarnamn på discord? 148kg Oleg

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2007

När fick du medlemskap på Unive? 27 maj 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit ledning på Securitas och det jag kan ta med mig därifrån är att jag vet hur man ska jobba strategiskt för att uppnå mål. Jag kan hantera stress i olika situationer. Jag har även varit P/A på marja Lisas så jag vet hur allt funkar på marjas. Det jag kan ta med mig därifrån är att jag vet hur en rekryteringsprocess går till och jag vet hur man tar fram rätt personer till rätt roll inom yrket. Jag vet hur man ska sätta upp rimliga mål och hur man jobbar strategiskt mot dom målen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är främst att bygga upp företagets rykte. Jag vill bygga upp marjas så det blir det bästa stället i stan. Jag kommer att göra aktivitetskontroll och se vilka som är aktiva och har arbetsmoral. Jag kommer rensa dom som är inaktiva, jag kommer att sätta upp ett kompetent ledningsteam. Jag vet precis hur man tar fram det bästa ledningsteamet. Jag kommer sedan att anställa nya personer som jag tillsammans med ledningen tycker är kompetenta. Jag kommer kolla vilka bilar som säljs mest och vilka som säljs minst. Det kommer jag göra för att veta om man eventuellt behöver öka priserna eller sänka priserna beroende på hur det går för företaget. Jag kommer att skapa nya samarbeten med dom företag i stan som jag tycker kan vara gynnsamma för företaget. Jag kommer skapa långvariga samarbeten som gynnar båda företagen. Jag kommer se till att alla mina anställda kommer trivas på företaget. Ingen ska känna sig utfryst av dom andra.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara mycket bra. Vissa dagar blir det mindre och vissa dagar blir det mer.
Jag brukar vara inne minst 1-2 timmar per dag. Vissa dagar kan det bli upp mot 5-8 timmar och vissa dagar kanske inte alls.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka