Ej Antagen 148kg Oleg | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

148kg Oleg

Aktiv Medlem
Meddelanden
338
Reaction score
145
Vilken chefs-position ansöker du till? inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Alexander

Vad är ditt användarnamn på discord? 148kg Oleg

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2007

När fick du medlemskap på Unive? 27 Maj 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Ledning på securitas för ett tag sedan. Det som kan ta med mig från det är att jag kan jobba strategiskt och hantera stress. Jag har varit P/A på marja lisas så jag vet hur en rekryteringsprocess ska gå till. Det jag kan ta med mig därifrån är att jag vet vilken typ av människor man ska anställa, DVS att man inte anställer sina kompisar som inte har någon kompetens bara frö att anställa någon. Jag vet hur man sätter upp mål och vet hur man jobbar mot dom målen på ett strategiskt sätt. Jag vet hur man hittar rätt personer till rätt roll inom yrket

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att se över listan på anställda och se vilka som är aktiva och inte. Efter det kommer jag att anställa nya med mitt ledningsteam. Jag kommer höja dom som jag känner är kompetenta för att kunna jobba i högre roller. Jag kommer att se till att alla samarbeten förnyas och skapa samarbeten som gynnar båda företagen. Jag skulle fråga mina anställda vad dom har för förväntningar på mig samt vad som funkar bra på jobbet och vad som funkar mindre bra. Jag skulle jobba mot det målet att inquisitor ska bli den bästa firman i staden. Jag kommer se till att mina anställda vet hur man ska bete sig mot andra. Att man inte är otrvlig mot kunder bara för att man haft en dålig dag eller så. Jag skulle se till så att alla känner sig välkomna och hörda. Alltså så att ingen känner sig utfrusen eller så. Jag kommer se till att inquisitor blir så bra det bara kan vara, att folk känner att dom vill handla hos inquisitor och inte på något annat ställe.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag & tisdag: 15-23.
Onsdag: 16-23.
Torsdag: 17:30-23
Fredag: 16-03
Lördag & Söndag. Typ 12-00

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka