Antagen T LeifOhman9988 | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeifOhman9988

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Isak

Vad är ditt användarnamn på discord? leifohman001

Ange ditt födelsedatum: 16 Mars 2006

När fick du medlemskap på Unive? Först fick jag 2021-2022 och sedan kom jag tillbaka efter en paus och fick nu igen för någon månad sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på jobb tidigare, det var dock på mitt föra dc konto. Jag var chef över securitas och mekonomen under ett tag. Jag vet hur man leder en grupp då jag även jobbar med det utanför spelet. Och har erfarenhet om hur arbetslivet fungerar då jag jobbat nu i 4 år.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill utveckla inquisitor och göra det mer populärt och få det i rullning igen. Det är inte så aktivt och inte så många kunder som går till inquisitor i dagsläget. Jag vill med hjälp av min erfarenhet utveckla så medarbetarna får en annan typ av glöd och längtar till att få jobba igen. Sålänge vi har 5 trogna arbetare istället för 20 inaktiva så räcker det. Vi får se hur långt jag kan ta det om jag blir chef. Men jag vet att med hjälp av min erfarenhet och hur man är en ledare så kommer vi få upp en stabil arbetsmiljö med drivna fordonssäljare. Så jag kommer göra mitt bästa för att få upp inquisitor på benen igen. Och utveckla hungern efter att få jobba och tjäna pengar till något helt annat.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har tiden efter 17-23:30. Jag känner att det räcker sålänge man anställer rätt folk som inte abusar jobbet. Jag kommer göra allt för att aktiviteten skall hållas uppe. Och många fast bra anställdra är målet. Ge mig en chans så ska ni se hur rpn kring jobb blir från och med när jag blivit boss.

Har du läst våra grundregler? Ja

Grattis!

Du har valts ut som chef till Inquisitor.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka