1312 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1312

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter ludvig

Vad heter du på discord? 14100

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016ea2f6ef

Ange ditt födelsedatum 26 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv varje dag ca 6 timmar minst

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem ungefär 1 vecka bara men inann dess har jag varit medlem länge på unive rp

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad en hel del förut men då kunde jag ej rpa ( skickar in bild snart )

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa till att hålla servern trygg och rolig för alla spelare. Man håller koll på servern och ser till att reglerna fölOm någon bryter mot reglerna kan en servervakt till exempel kicka en spelare eller ge en SV-ban om det behövs och om reglerna tillåter det. Servervakten hjälper också staff genom att ta hand om enklare ärenden, svara på frågor och rapportera större problem vidare. Det är viktigt att vara rättvis, lugn och behandla alla spelare med respekt. Genom att vara aktiv och hjälpa till bidrar en servervakt till att servern blir en bättre server för alla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag tycker om att hjälpa till och vill bidra till att servern blir en trygg och rolig plats för alla. Jag spelar mycket på Unive RP och vill ge tillbaka till communityn genom att hjälpa staff och se till att reglerna följs. Jag tycker om att lösa problem på ett lugnt och rättvist sätt och är alltid redo att hjälpa spelare när det behövs. Jag tror att jag skulle passa bra som servervakt eftersom jag är aktiv, ansvarstagande och vill göra servern bättre för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man missbrukar sina befogenheter. Som servervakt kan det vara att ge vänner fördelar, straffa spelare utan anledning eller ignorera regelbrott. En servervakt ska alltid vara rättvis, opartisk och följa serverns regler.

Tillbaka