Nekad 123sjärna | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123sjärna

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219526453/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b0ecb35

Vad är din discord tagg? torpyy

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-18 161410.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? toris och sickan valde banna mig just för att jag hade dålig rp samt jag plockade upp min kompanjon medans jag satt i en bil och de va extremt fel gjort av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompanjon åkte runt och lyssna på musik därefter kommer det en rosa bil som börjar hetsa mot oss vi åker iväg från dom ser att vi har 2 bilar efter oss men tappar bort en bil men den rosa bilen ligger tajt bakom oss, vi rullar upp på ett berg och sedan hoppar min kompanjon ut och skjuter jag visste inte vad jag skulle göra fick panik och av någon dum anledning så valde jag plocka upp min kompanjon som ligger ner för att han inte skulle bli kidnappad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var absolut ingen felaktig ban jag förstår mitt fel jag gjort och jag tycker jag kan bättre en vad ni sätt jag gjort, de va ett extremt dumt beslut och kommer aldrig hända igen. har varit bannad nu 1 dag och vill bara RPa på unive då de den bästa servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag, jag har lärt mig av alla mina bans och efter mina bans så har de aldrig sket något liknade den bannen så, de värsta jag gjort är att dupa o har lärt mig av den bannen och kommer aldrig någonsin ske igen eller ens få tanken av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rp bättre eller bara försökt dra där ifrån eller inte vara med min kompanjon för de var han som körde och stannade samt valde skjuta imot dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag detta kommer aldirg ske igen så en unbann vorit toppen för vill rpa på unive känner att jag väntat tillräcklkigt nu och har lärt mig av mitt mistag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka