Nekad 123sjärna | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123sjärna

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219526453/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b0ecb35

Vad är din discord tagg? torpyy

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-21 225752.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad för att ha använt silent aim, och jag vill börja med att säga att jag verkligen ångrar det som hände. Det var aldrig min mening att förstöra upplevelsen för andra spelare eller bryta mot reglerna på servern. Jag inser i efterhand att det var ett dåligt beslut, och jag tar fullt ansvar för det. Det var ett misstag som jag inte kommer upprepa. Jag har lärt mig av situationen och förstår nu bättre varför sådant inte är acceptabelt, oavsett om det "bara var en gångriskera det. Jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans att visa att jag kan spela på ett schysst och regelrätt sätt framöv" eller inte märktes direkt. Jag respekterar den tid och det arbete staff lägger ner för att hålla servern rättvis och rolig för alla, och det var fel av mig att er.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade inte på unive när jag blev bannad så vet inte riktigt när jag kom tillbaka för att spela på den bästa servern så stod det att jag var bannad för silentaim hade inte ens vapen/krim eller något som kan få silentaim att fungera men när jag körde på unive så testade jag skript.gg som är ett fusk man kan köpa rätt så billigt och skulle testa funtionerna på fusket men av en idiotisk anlednign så valde jag att testa det på min favorit server jag spelet på i flera år och lovar att detta aldrig kommer ske någonsin igen jag har defenetivt lärt mig av mina misstag och detta va ett enormt misstag av mig skulle aldrig ens fått tanken att köpa skript.gg från första början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som misslyckades. Jag använde silent aim, som jag nu ser var ett väldigt fel val. Det var inget som jag planerat genom noggrant och jag förstod inte riktigt allvaret i det skedet. Jag försökte inte ruinera för någon annan eller skada servern, men jag vet att det ändå blev konsekvenser. Jag tar fullt ansvar för det som hände och vill vara tydlig med att det inte kommer upprepas. Jag har lärt mig av detta och hoppas kunna få en chans att visa att jag kan följa reglerna och vara en del av communityt på ett positivt sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för för fear rp 2 gånger men de andra minns jag inte vad som hände för det var så länge sedan och har lärt mig av mina bans så lovar er att ge mug en ny chans kommer ni inte ångra, detta va länge sedan och vet bättre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde helt enkelt ha spelat utan några som helst fusk eller modifieringar. Istället för att använda silent aim borde jag ha hållit mig till spelets regler och fokuserat på att bli bättre på ett ärligt sätt. Om jag ville ha en roligare eller enklare spelupplevelse, hade jag kunnat fråga andra spelare om tips eller öva mer – inte ta en genväg som förstör både för mig själv och andra. Jag förstår nu att det inte är värt det, och nästa gång kommer jag tänka längre innan jag gör något som kan få konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har utan tvivel lärt mig något av mitt liv. Bäst av allt är att jag har insikt om hur viktigt det är att stanna på en server man älskar och respektera servern och communityn. Jag vet det jag gjorde var fel och som att testa ett fusk, så påverkar det andra spelare negativt och förstör den rättvisa spelupplevelsen. Jag har också lärt mig att ta ansvar för mina handlingar, och att det är bättre att spela ärligt och bygga upp något på riktigt, istället för att ta genvägar. Det här är inget jag tänker upprepa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka