Accepterad 123f | Medlem ansökning (kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123f

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880736325/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? 123f#6969

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Johan Svensson och är 24 år gammal jag är en väldigt trevlig person som gillar att fiska, åka bil och jobba jag är en person som jobbar väldigt mycket. På fritiden brukar jag fiska och spela fotboll jag gillar att åka långa bilresor med familjen. När jag var liten hade jag det väldigt svårt. Min pappa hade gått bort när jag var ungefär 7år gammal det sårade mig väldigt mycket det förstörde nästan hela min tid tills jag börja 7an då jag började hitta riktiga kompisar som börja peppa mig väldigt mycket. Efter några år som jag hade kämpat kom jag in på natur jag hade blivigt en väldigt plugg nörd som ville bli typ värsta matte proffset efter några år pluggande blev jag trött på det så nu satssar jag på polis för att jag kompå då kan man faktiskt rädda liv och stoppa rån.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för att jag är en person som spelar mycket och älskar denna server men den hade blivigt så mycket roligare om jag blir medlem. varför jag tycker det blir roligare är för att när man är medlem så får man så många mer möjligheter som gör att spelat blir så mycker mer verkligare om man är medlem kan man t.ex ansöka till polis och som polis kan man hjälpa servern så mycket . Så att det jag vill komma fram till är att med medlemskap blir det mycket roligare och jag kommer spendera mer tid på detta och hjälpa servern att bli bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ju bli polis eller typ sjukvårdare och som polis kan du stoppa rån, ta fast personer som gör olagliga saker, göra folk trygga. som anbulans kan man rädda liv du kan ge folk medecin du kan alltså hlpa till med så mycket saker . men det jag hade hjälpt mest med är och gjort servern bättre pågrrund av att jag hade räddad liv eller stoppa rån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna om man själv bara hade vunnit hade det tillslut inte varit roligt t vara änk att bara vinna hela tiden. Man ska inteego man måste låta andra personer vinna också all ska få ha det roligt och vinna nångång

Hur hittade du Unive? Jag skulle spela på nån svensk server och då såg jag att den här hade flest spelare inne då pröva jag unive och sen dess har jag spelat på denna server

kan ni lägga till mig så jag kan gå in till medlemskps väntrumet i discord servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka