Nekad 123abc | Chef-jobb ansökan (OLOF

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theowm

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? Theonr1#9735

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020, dock tagit pauser emellanåt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på ett positivt sätt så att vi finns när som helst men även var som helst. Jag känner att jag har ledarskap som passar det stora ansvaret som krävs för detta chefsjobb. Jag kommer att vara mycket aktiv och därmed vara tillgänglig för vem som helst när det behövs. Jag kommer ständigt lägga check-ups på aktivitet och vad anställda tycker om sin position och yrke. Jag vill göra SC-Styling till en attraktiv och underhållande arbetsplats med bra arbetsvillkor dit många vill söka sig till för att få en anställning. Jag kommer att försöka införa samarbeten för att få en underhållande rp kring yrket och förmåner för de som väljer att arbeta. Jag vill även införa ett system som gynnar anställda ekonomiskt men även på annat sätt genom aktivitet. Jag kommer även vara noga så att SC alltid kommer finnas där för den som behöver oss. Jag vill även införa utbildningar i form av kundbemötanden och hur specifika situationer skall hanteras. Jag kommer även se till så att mina anställda är aktiva, skulle de inte vara det kommer det leda till tillsägning och därefter avsked. Sammanfattningsvis så är det största målet att få arbetsplatsen till en underhållande arbetsplats med bra arbetsvillkor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit erfaren arbetare hos SC i ett antal månader. Jag har även för ett par år sedan haft ett par chefsjobb, därmed vet jag vad som krävs utav mig för att nå framgång med arbetet. Under den tiden jag jobbade hos SC fick jag se vad som behövdes göra och hur man utbildade samtliga för att det ska bli så roligt men även effektivt för alla inblandade. Tycker även att det är ett roligt yrke och det är därför jag söker dit. Jag har som sagt tidigare erfarenheter inom chefsjobb och vet därför vad som krävs av mig och mina anställda för att få SC till ett attraktivt och aktiv arbetsplats för kunder samt anställda.

Hur ofta kommer du vara inne? Är ledig framöver så väldigt aktiv. Inga specifikt satta tider men jag är tillgänglig i princip dygnet runt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka