Nekad 123abc | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theowm

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? Theonr1#9735

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020, dock tagit pauser emellan åt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill få qpark att bli en aktiv, produktiv samt omtyckt firma. Jag vill att anställda aktivt ska vara ute och jobba och få erfarenhet, samt sprida ett gott rykte om Qpark som organisation. Jag kommer även att arbeta mycket med motivation och goda arbetsvillkor för att Qpark ska bli en attraktiv arbetsplats där många vill söka anställning. Jag har även ett par ideer som jag skulle vilja applicera till yrket där aktivitet lönas med ekonomiska bonusar. Jag har arbetat på Qpark under två perioder som var relativt långt ifrån varandra och därmed vet jag vad bristerna är och hur de bör hanteras. Jag har även ideer kring samarbeten med andra företag och organisationer och hur jag skulle kunna pitcha och applicera dem. Det jag skulle vilja gå in direkt och fixa är bristen på aktivitet på Qpark, detta skulle jag vilja lösa med regelbundna aktivitetskollar men även en direkt koll på vilka som bör och ska ha kvar jobbet. Jag har även ideer på upplägg av arbetsuppgifter och hur de bör skötas, främst med att dela ut PA-Roller och vad som krävs förr att gå upp i rang i företaget från till exempel prov-anställd till anställd. Mitt grundmål med att leda Qpark är att vara tydlig med vad jag kräver och förväntar mig av mina anställda, på så sätt kan företaget börja rulla på det sätt som jag vill och så att det matchar min vision. Jag vill även att folk ska tycka att det är kul att jobba för Qpark, så att det inte blir en anställning enbart för pengar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat under två perioder som Qpark anställd. Första gången blev jag erfaren innan jag slutade och just nu är jag P-A. Jag har därmed alla erfarenheter hittils, förutom chefsjobbet och detta är något jag tror att jag skulle kunna hantera på ett skickligt sätt. Jag har även en bra uppfattning på vad som bör hanteras direkt och vilka mål som är långsiktiga. Jag vet även vilka detaljer som det brukar finnas osäkerhet kring och hur jag bör förtydliga dem. Jag vet även vad anställda förväntar sig av cheferna och hur jag kan leva upp till det,

Hur ofta kommer du vara inne? Ofta, jag är inne mycket så länge inte något står i vägen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, ingen annan.

Har du läst våra Regler? Ja, absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka