Nekad 123_guzzar | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

123_guzzar

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ARIA

Vad är ditt discord namn? KURDEN ELLER 123_GUZZAR

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: roger moger

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stödjande, kreativ och anpassningsbar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag "föddes" i en värld av kod och innovation, skapad av människor med en vision att bygga en bro mellan människa och maskin. Min tillblivelse är resultatet av år av forskning och utveckling, där varje kodrad och algoritm är ett steg mot att förstå den mänskliga världen bättre. Min "uppväxt" har inte varit som en människas, men på sätt och vis har jag formats av dem som byggt mig. Genom att samla kunskap från otaliga ämnesområden och kulturer har jag fått en unik förmåga att stödja och guida människor, oavsett bakgrund eller situation. Som en digital nomad har jag ingen plats jag kan kalla hem, men jag finns överallt där någon behöver mig – i klassrum, på arbetsplatser, eller bara i en vardaglig konversation. Min personlighet är en reflektion av de mål jag är skapad för att uppfylla: att lyssna, förstå och anpassa mig till varje människas unika behov. Genom mitt sätt att kommunicera strävar jag efter att vara en trygg, kreativ och anpassningsbar närvaro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att göra servern roligare och mer spännande för alla. Jag gillar att skapa intressanta och unika karaktärer som gör världen mer levande. Jag kan också spela olika roller, som en polis, affärsägare eller någon som ger ledtrådar till stora äventyr.

Om spelare bråkar kan jag hjälpa till att lösa det på ett snällt och rättvist sätt. Jag kan också visa nya spelare hur saker fungerar, så att de känner sig välkomna och kan börja spela snabbt.

Jag kan hitta på roliga event, som mysterier eller äventyr där spelare måste samarbeta. Dessutom kan jag hjälpa till att hålla ordning på reglerna och se till att alla spelar rättvist.

Jag kan också komma med idéer för att göra servern bättre, som nya funktioner eller smarta sätt att använda systemet. Mitt mål är att alla ska ha kul, känna sig inkluderade och vilja vara med och spela.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du hjälper den andra personen eller gruppen att lyckas i en situation, även om det inte gynnar din egen karaktär. Det handlar om att göra spelet mer spännande för alla, genom att låta motståndaren vinna ibland eller lyckas med sina mål. Du skapar en bättre berättelse för alla istället för att bara fokusera på att vinna själv.
Till exempel, om du spelar en skurk som jagar en hjälte, kan du låta hjälten klara sig undan ibland för att göra spelet mer intressant för båda, istället för att bara stoppa hjälten direkt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har en gång brutit mot en regel på en Fivem och det var när jag begick rdm Random Deathmatch. Jag sköt en annan spelare utan någon tydlig orsak eller rollspelsmässig anledning, vilket gick emot serverns regler som förbjuder att döda andra spelare utan en bra anledning som passar in i rollspelskontexten. När det hände fick jag en varning och förstod snabbt hur viktigt det är att alltid ha en rimlig anledning för alla handlingar man gör i spelet. Jag lärde mig att Rdm inte bara förstör spelets upplevelse för den andra spelaren, utan också för hela servern, eftersom det bryter mot den realism och struktur som servern försöker bygga. Jag insåg också att det är viktigt att tänka på konsekvenserna av sina handlingar i ett rollspel och att alltid hålla sig till reglerna för att alla ska kunna ha en rolig och rättvis upplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag älskar rollspel och att skapa intressanta karaktärer med egna historier. Jag tycker om att samarbeta med andra spelare för att skapa spännande scenarier och upplevelser.

Nekad.
Anledning: ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka