Accepterad 123_guzzar | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

123_guzzar

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aria

Vad är ditt discord namn? Lillrn_company

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger moger

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll kreativ rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att kunna va med i ett kriminellt nätverket och skapa massa med vänner. Min bakgrund är att jag har haft en svårt uppväxt med bara en mamma för min papp dog.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan kommer bidra med att inte göra några fel inom rp så att sinarion blir roligare och kommer rp på ett mycket social sätt för att höga rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att hjälpa eller ge fördelar till en annan spelare eller grupp, snarare än att fokusera på att vinna själv. Detta kan ske på flera sätt beroende på scenariot,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har faktiskt det va rdm när jag skött någon utan en anledning för att han hättsa mitt mig jag fix en varning för de och lärde mig att kontrollera mina känslor för att förbättra rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka