Nekad 123 | Ban Överklagan [Snake/snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
563
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? taxi3765, Mrking och hedgehog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-05 111946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var pågrund av ett missförstånd men det är för att jag delvis gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ig och rpa:de som vanligt på min jobb karraktär när mina vänner ringer mig i en privat grupp utanför unive. Vi bara snackar som vanligt ingenting händer men jag går afk ig och bara snackar med mina vänner sedan så väljer jag att gå in på tiktok på min mobil och då ser jag en av Unives eller Limpis tiktok video, jag går in i kommentarsfältet och ser att någon hade sagt "Kan du be philip och hela hans namn som (bor på hans adress då) unbanna mig?" Jag tänkte att det var löjligt och sa det till mina vänner. Då så fick jag en bugg som gjorde så att man hörde mig ändå om jag var tabbad ur. Men jag sa inte hans adress eller något utan bara vad som hade hänt / skrivits. Jag tänker att det är löjligt och skrollar förbi och bara går vidare med min dag. Jag har då inte delat det till någon och inte sparat det heller och jag har inte försöka få fram mig till philips adress jag bara kom förbi det från ingenstans så jag har inte doxxat philip.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är fel från båda sidorna då staff teamet under den tiden inte hann förstå mig för att jag har inte doxxat philip som sagt jag bara kom förbi det men jag skulle inte heller ha nämnt det för att det var helt dumt av mig men det är större fel från mig också men jag vill bara få en andra chans. Känner folk med värre bans som blir insläppta till servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit lärdom genom att tänka på det för nästa gång och jag tyckte det var tråkigt när jag blev bannad så jag gjorde aldrig om det och detta kommer aldrig hända mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte snackat med dom om det och jag skulle bara ha skitit i det istället och kanske rapporterat det istället för det är bara en töntig grej och det var riktigt omoget av mig att göra som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte snacka om andras personliga uppgifter med andra och intre göra sån töntig skit

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka