- Meddelanden
- 563
- Reaction score
- 18
Berätta vad som hände Jag var ig och rpa:de som vanligt på min jobb karraktär när mina vänner ringer mig i en privat grupp utanför unive. Vi bara snackar som vanligt ingenting händer men jag går afk ig och bara snackar med mina vänner sedan så väljer jag att gå in på tiktok på min mobil och då ser jag en av Unives eller Limpis tiktok video, jag går in i kommentarsfältet och ser att någon hade sagt "Kan du be philip och hela hans namn som (bor på hans adress då) unbanna mig?" Jag tänkte att det var löjligt och sa det till mina vänner. Då så fick jag en bugg som gjorde så att man hörde mig ändå om jag var tabbad ur. Men jag sa inte hans adress eller något utan bara vad som hade hänt / skrivits. Jag tänker att det är löjligt och skrollar förbi och bara går vidare med min dag. Jag har då inte delat det till någon och inte sparat det heller och jag har inte försöka få fram mig till philips adress jag bara kom förbi det från ingenstans så jag har inte doxxat philip.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja 100% Jag anser att man alltid ska ta ansvar för sina handlingar men jag har inte doxxat philip det har skett ett missförstånd för jag bara sa att någon hade skrivit det.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har faktiskt lärt mig rätt mycket från denna bannen och det är bland annat att andras uppgifter är inget man ska ta upp för det är alltid fel och det kommer också låta fel ändå om du inte menade att uttrycka dig på det sättet. Men jag har även fått lära mig att Unive betyder jättemycket för mig och att rpa på unive blev som en vanlig rutin för mig. Jag brukade alltid få glädje av unive och det är något jag verkligen saknar, har inte lagt upp ett ända montage och har inte gjort ett ända spoofing försök för stt jag vill verkligen bli förlåtad och insläppt den rätta vägen. Hoppas ni kan förlåta mig. Men jag skulle inte ha sagt det eller tagit upp det alls för att det var väldigt dumt av mig och det blev misstolkat och det såg ut som om jag hade doxxat philip men som sagt jag svär på heder o samvete att jag doxxade inte philip.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att just nu så blev en massa unbannade från just grova banns och någon av dom var en kompis till mig inte bara det men jag har blivit missförståd och jag svär på heder o samvete jag har inte doxxat någon. Jag har gjort så himla mycket för servern, jag bidrog med bra RP, gjorde mycket för polis kåren, gjorde oddshot varje vecka när limpis tog hand om pr teamet, var medlemskaps ansvarig mer än 4 gånger och visade jätte mycket aktivitet när rozii styrde, fick event ansvarig av bubble gum och hjälpte till med event och höll även några gånger. Det är jätte störigt när man gör så mycket och blir missförståd och bannad när något betyder så mycket för en.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja