Nekad 123 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
563
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? taxi3765, Mrking och hedgehog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-05 111946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som om jag hade "doxxat" Philip men jag svär att det är något jag aldrig skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ig och rpa:de som vanligt på min jobb karraktär när mina vänner ringer mig i en privat grupp utanför unive. Vi snackade som vanligt o så men och sen så blev det typ tyst så jag gick bara in i tiktok och skrollade som vanligt när jag fick upp Lipmis tiktok video jag brukar gå in i kommentarer bara så för att se vad folk skriver, och denna gången när jag gör det så ser jag någon som har skrivit "kan du be Philip (och hela hans riktiga namn) som bor på (hans adress) Unbanna mig?" Jag tyckte att det var konstigt och något helt oförväntat och då sa jag vad jag hittade i kommentarsfältet. Under den tiden fick jag också push to talk buggen och jag blev hörd av staffs och dom trodde att jag hade doxxat honom och spridit informationen när jag inte har gjort något av det. Jag sa bara vad jag hade sett men jag läste inte upp hans personliga information eller något utan jag bara skrolla förbi sedan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är det. Jag försökte aldrig komma fram till hans personliga information och jag spred aldirg det utan jag bara sa att någon hade kommenterat det, igen jag läste inte upp hans information eller liknande utan jag bara sa att någon hade kommenterat det. Men det blev tolkat som om jag hade doxxaat Philip men allt jag ber om är bara en till chans. Jag har mer minnen med unive än min nya skola det är verkligen allt jag vill ha just nu. Har bidragit med jättemycket bra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte fått en sån här stor ban men nu har jag tänkt på det jätte ofta då jag vill verkligen spela på servern ingen matchar unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha tagigt upp det alls utan bara skitit i det för det var rätt omoget av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man aldrig ska snacka om sådant.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka