Nekad 123 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
563
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? taxi3765, Mrking och hedgehog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-05 111946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? den grund läggande anledningen var för att jag blev anklagad om doxxning när dom inte fick höra hela min sida och förstå mig. Snälla bara läs vad jag har o säga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ig men jag hade fått push to talk buggen där man hör mig oavsett om jag har push to talk eller inte. Jag var i en privat grupp utanför unive där jag snackade med mina vänner när jag bara skrollade på tiktok. Jag kom förbi limpis tikotk kanal där han la ut en video på hur en dag i hans liv ser ut. Jag burkar kolla kommentarer på videos och denna gången gjorde jag det. Men denna gången när jag kollade så hade något kommenterat "Kan du be Philip... (hela hans riktiga namn) som bor på... (philips adress) unbanna mig?" jag tyckte att det var skumt men jag berötta för mina vänner. Men som sagt jag hade push to talk buggen och jag blev speccad, jag sa de kanske på ett konstigt sätt men jag har inte försökt komma fram till hans adress eller uppgifter och det är i princip vad jag är anklagad om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är fel från båda sidorna men främst från min sida, jag skulle inte ha nämnt då och istället ha rapporterat det till tiktok för jag skulle inte ha gillat det om det hände mig, men samtidigt så hann staffsen i det ärandet förstå vad som hände och dom hann inte förstå min sida. Jag har blivit misstolkad och jag ber bara om en till chans snälla asså.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut och jag brukade sitta och tänka på det och i detta fallet var det verkligen inte värt det och jag brukar verkligen förstå hur mycket bättre grejer skulle ha varigt om jag inte gjorde den grejen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte nämnt det men istället rapporterat det. Men samtidigt förklara för staffs lite bättre men jag säger inte att jag inte har gjort fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska ta upp andras personliga uppgifter för det är alldeles för omoget och barnsligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

snälla bara ge mig en till chans jag svär att ni aldrig kommer se något liknande, är inte som andra som spoofar och försöker förstöra för servern för jag tycker verkligen om den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka