Nekad 123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
564
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? mrking

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-19 153355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo det var för att jag var ig och tabbad ur. Men då fick jag denna buggen där man hör mig även om jag har push to talk. Jag snackar med mina vänner privat så hör man mig ig när jag blir speccad av en staff. Jag sa självklart jätte dumma saker men jag hade sagt dom så att det lät värre än vad situationen var och jag hann inte riktigt förklara klart allt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med mina vänner privat så fick jag den buggen där man hör mig med push to talk. När jag går in i spelet igen efter jag var ut tabbad så märker jag att jag fick den buggen. Jag väljer då att quitta för att försöka få bort buggen. Jag går in game igen men när jag kollar dc så har jag blivit kallad till support. Jag hoppar självklart dit och så förklarar dom att dom hörde precis allt jag sa. Vi snackar men så vet jag inte hur jag ska förklara allt, det är en tung grej kan man säga och det var riktigt dummt men jag kommer nu förklara i dom följande frågorna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har fått en ban för ”Medverkan i doxning”. Det som egentligen hände var att jag snackade med mina vänner samtidigt som jag var ig. Nej vi satt inte o meta eller nåt men jag bara satt o snacka med mina irl vänner som vanligt. Men tillslut så sa jag för nån konstig anledning att jag hade sett att någon hade leakat philips adress och philips namn i kommentarsfältet på en av dina tiktok videos detta var riktigt länge sen men jag sa det till dom och jag kan erkänna det. Men hur fick dom reda på det. Ja det var genom att min push to talk buggade så man hörde ändå. Jag hade sagt det som hände när någon hade skrivit philips adress osv men så hade jag fått ban för medverkan i doxning. Jag har inte spridit det till nån jag har inte heller försökt få tag i hans adress utan det kom bara upp. Jag tycker att detta är riktigt dumt och vill verkligen få en andra chans.
Jag har bara sagt det men inte gjort det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tänkt igenom själva situationen och sedan tänkt om det var värt det. I detta fallet är det ett starkt NEJ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt det till mina vänner, och absolut inte ta screenshot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att göra sådant är riktigt dumt och jag själv skulle må dåligt om det hände mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Du skickar en bild på ban hos en annan server
🤣

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka