Inaktuell 123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
564
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? omar

Ditt discordnamn: vemvar

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff i unive eftersom jag har erfarenhet av att hantera bråk och problem i unive. Jag är en engagerad och en bra person som är redo att hjälpa til och se till att alla spelare följer reglerna och har en positiv spel. Jag är också väldigt bra på att kommunicera och samarbeta med andra personer vilket är bra för en staff i unive staden dessutom gillar jag jag att hjälpa till att skapa en roligt server för alla att njuta av. sedan så är jag väldigt bekant med commandsen och hur man gör jobbet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Den är ändå perfekt men det finns folk som sitter o powergamear. Skjuter för mycket. Och Lallar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska vara inne och specca mycket. Jag ska befinna mig typ överallt. Jag kommer hålla koll på shoot logs varje gång någon skjuter tar jag id:t och tpar dit.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska vara respektfull och vänlig mot alla spelare, även när du hanterar konflikter eller missnöjda spelare följ och handhåll serverns regler och riktlinjer konsekvent och rättvist för att skapa en jämlik spel upplevelse för alla ha tålamod och empati mot spelare som behöver hjälp eller stöd var transparent i dina beslut och handlingar och kommunicera tydligt med spelarna för att undvika missförstånd

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska skapa en speciel typ schema där jag gör staff jobb gör personliga grejer och spelar på vanlig karaktär. Jag kommer också planera vilka dagar jag ska ha staff arbete och ha det väldigt balacerat. Men det kommer vara väldigt bra schema för mig så jag kommer vara väldigt aktiv o det kan jag lova

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1 år men har även 1200+ timmar på fivem majoriteten på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja även här.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell samt donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Jag är redo för alla, inga problem för mig.

Senast ändrad:
man kan också säga att jag har erfaranhet i denna servern då jag är MA

!b

!b

!b

!b

!b

!

B

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka