Nekad 112aa112aa | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

112aa112aa

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? 112aa112aa

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Lövberg 26 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alexander Lövberg är 24 år gammal och kommer från Sverige Han har bott här hela sitt liv När han var liten blev han mobbad i skolan och kände sig ofta utanför Det gjorde honom ledsen men också starkare Han lärde sig att aldrig ge upp och att alltid vara snäll mot andra Hans mål är att en dag äga en stor bilfirma och ha sitt eget företag Just nu står han hemma och meckar med bilar för att bli bättre och tjäna pengar Han älskar bilar och drömmer om att lyckas Han är envis snäll och ger aldrig upp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativ och realistisk rp samtidigt som jag är ganska rolig och bidrar med bra stämning. Jag tar rollspel seriöst och försöker alltid göra det så verklighetstroget som möjligt.Jag håller också ett öga öppet för spelare som kanske inte spelar så seriöst. Till exempel var det ett gäng poliser som arresterade mig och sedan körde väldigt snabbt och orealistiskt. De tjatade även på mig att erkänna brott bara för att slippa ett jobbigt förhör. Jag sa till dem hur det påverkade rollspelet, men de brydde sig inte.
Därför skulle jag hemskt gärna vilja bli medlem för att kunna använda alla fördelar och bidra till ett bättre och mer seriöst rollspel för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan låta en annan spelare vinna ibland även om jag förlorar för att det ska bli mer verkligt i spelet Typ om nån rånar mig med kniv så gör jag som hen säger istället för att slåss eller springa fast jag också har ett vapen Det blir mycket mer realistiskt och kul så

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brutit mot reglerna innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM de står för randomdechmath att man dödar nån utan anledning . VDM Vehicle Deathmatch e att man använder sin bil som vapen. COBPAIT att man fösöker få polisens uppmärksamhet FEARP att du ska värna om ditt liv- METAGAMING att man säger krejer som din karaktär inte vet. NLR att man mins saker inann man dog. COMBAT LOGING att man quitar TEX när man dör i ett senario POWERGAMING att man inte rpar på skadorna SUNTFÖRNUFT att man ska göra grejer som e realistiskt TEX man ska inte åka in i polis stationen med en motorcyckel. Social Rp man ska lösa problem genom att prata inte med vapen eller våld.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka