Accepterad 10kr | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

10kr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093209172/

Ditt Hex-ID: steam:110000143875854

Vad är din discord tagg? Xeno.#5330

Vem var det som bannade dig? Johansson

Hur lång tid var din ban? 7 dagar tror jag inte säker

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja staffsen valde säkert att banna mig då jag knivhuggde folk på piren liksom det finns hur många personer som helst speciellt på piren och för att det va regel brott liksom du skulle inte göra nått sånt på en sån öppen plats där alla kan se.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de va så att de va 2 killar som tidigare under den dagen bråkade med mig dem slog ner mig och sånt och jag slog dem sedan gick jag därifrån sen gick det lite tid så kör jag in på piren och så ser jag dem och dem ser mig alltså dem 2 killarna sedan kommer dem fram till mig och bara vill du slåss eller så sa jag nej och de va då jag satt och prata med en annan kille sedan puttar jag han en av dem 2 kilarna som jag hade bråkat med tidigare den dagen sedan så drar jag fram min kniv framför flerantal personer som jag inte skulle gjort men när jag gör de så slår båda ner mig och de är lite fel fråm bådas sida sedan kommer 2 av deras vänner och 1 av dem hade kniv sedan så knivhugger en av deras kompisar mig sedan när jag står up så kniv hugger jag först han som knivhuggde mig sedan en av hans kompisar som hade slått mig sedan blev jag bannad i 2 dagar tror jag men bannen gick bort på morgonen dagen efter sedan så spelade jag tills kvällen sedan blev jag bannad igen för samma sak fast i 7 dagar. Jag lovar vad som än händeer nu kommer detta absolut inte upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle absolut säga att Johansson gjorde rätt för de va helt enkelt regel brott eller grovt regel brott för ingen skulle göra nått sånt och speciellt inte på en sån öppen plats som piren där det finns jätte många personer, jag ber verkligen om ursäkt och kan lova att detta inte händer igen för detta tycker jag själv inte va okej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem flesta av mina tidigare bans va rätte då dem flesta va ifrån när jag ej visste va rp va och inte kunde reglerna etc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt för mig och inte göra dem sakerna jag gjorde jag kunde bara gått därifrån och inte gjort nått de tror jag skulle varit ett mycket bättre alternativ än att knivhugga typ 2-3 personer, jag säger detta igen jag ber verkligen om ursäkt detta tycker jag inte va okej alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kan vara helt ärlig nu jag kan säga att jag har lärt mig väldigt mycket från denna ban om de jag kommer göra annorlunda från och med nu är att tänka för mig 1-2 gånger innan jag gör nåt och tänka är detta okej att göra eller inte för då slipper man att bli bannad och att vara bannad är verkligen inte kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka