Nekad 10kr | Ban överklagan (1Alvin1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

10kr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093209172/

Ditt Hex-ID: steam:110000143875854

Vad är din discord tagg? Xeno.#5330

Vem var det som bannade dig? 1alvin

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de jag gjorde och sa va verkligen inte okej och de jag sa i support speciellt jag vill bara ta upp att jag har grov aggressions problem och an inte ibland kontrollera mig själv med vilka ord jag säger men det är ändå ingen ursäkt för de jag gjorde för de jag sa va verkligen asså verkligen dumt jag ber om ursäkt till alla som va med mig i support och jag mena verkligen inte dtta jag ber verkligen om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag va med min vän vi va i grovestreet sedan kom det en bil som skottade mot oss sedan så gjorde jag bara spawnmenu därifrån och bara sket i det där scenariot jag kommer inte exakt ihåg men de va allt jag kommer ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va absolut inte felaktig för de jag gjorde och sa va inte acceptabelt för det jag sa va staff diss och sen när jag är i support så pratar jag på mun på dem andra och har helt enkelt inte respekt och jag sa också att jag kommer göra staff anmälan som jag inte mena men jag bara sa de för att jag va arg och jag mena verkligen inte det för staffsen gör ju bara deras jobb. Jag ber verkligen om ursäkt för detta och jag mena absolut inte att säga dem sakerna jag sa för de va verkligen inte snällt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem flesta av dem va ifrån när jag va ny till rp och ej kunde reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag kunde gjort annorlunda va att när jag va i de scenariot och istället för att göra spawnmenu kunde jag bara förstätta scenariot och sedan i support kunde jag bara försökt kontrollera mig själv inte sakt såna fula saker jag mena verkligen ingen jag ber verkligen om ursäkt till 1Alvin de va till han jag pratade dåligt och sa att jag kommer göra staff anmälan på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? de jag har lärt mig från denna är att jag måste kunna förbättre scenarion och inte bara combatlogga eller göra spawnmenu men de viktigaste av allt är att ha respekt mot staffs som bara försöker hjälpa mig medans jag sitter där och skriker och säger massa fula ord jag ber verkligen om ursäkt speciellt till 1alvin. Jag kan lova er sånt kommer aldrig hända igen jag menar verkligen aldrig snälla kan ni ge mig en till chans det finns ingen annan server som är bättre unive och ingen anna server har lika bra staffs som unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Då får sitta av denna bannen i ett tag gö en ny om 48 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka