Nekad 1050knegan | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1050knegan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? 1050knegan

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Sandell och han kommer att jobba på Mekonomen och han kommer vara en laglig medborgare tills en dag. Hans pappa heter Pär Sandell och hans mamma heter Linnea Svensson och dem kommer från en liten by i Norland mitt ute i ingenstans och han är ett ensam barn och han har inga syskon. Han växte upp och hade en ganska hektisk barndom och hade det väldigt stressig i skolan och hade problem med att klara av den och han blev mobbad av sina klasskompisar för att han hade ett tjockt ansikte. I hans klass gick det ganska många personer som va i en och samma grupp och hade väldigt mycket grupptryck på varandra och påverkade varandra väldigt mycket. En dag i skolan hade han fått utstå väldigt mycket negativt grupptryck av den där gruppen i skolan och då hade han fått nog och till slut slog han till den där orten Yani killen så att han såg svart i 5 min efter slaget. Han gick inte i skolan mycket efter det så han hade inte så mycket kunskaper för att han hade hoppat av skolan och börjat jobba på mekonomen redan vid 18 års ålder och va väldigt kunnig i bil området, han jobbade på meko i 4 år och fick bra lön och levde sitt bästa liv tills han fick en flickvän som hete Birgitta och han gillade henne mycket. Men en dag så hände det otänkbara Birgitta gjorde slut med Greger och han gick in i en väldigt djup depression och han gick in i den kriminella värden och började med knark och droger och gick med i ett gäng och till sist tog Greger sitt sista andetag mitt i ett gängkrig med ett annat gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en seriös och rolig rp och jag vet hur man rpar seriöst och vet hur man gör ett scenario roligt och hur jag ska rp så att det blir roligt för båda parterna i scenariot. Genom att man inte bara ska springa ifrån om man ska bli rånad så ska man inte spela för att vinna och då kan man spela för att motpartens vinst med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så att alla har det roligt och man ska inte tänka att bara jag ska vinna i scenariot och att alla ska ha det rättvist och kul och så att alla kan njuta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst era regler och jag kan de mesta av dem. Rdm är när man dödar en eller flera personer utan ett giltigt scenario, vdm är när man dödar någon med en fordon utan ett giltigt scenario, snusförnuft är att man ska ha logiskt tänkande och tänka på om detta hade kunnat hända i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har typ 1000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det tror jag inte

Nekad.
Anledning:
Discord kontot är inte 3 månader gammal.

Du får ansöka igen när discord kontot är 3 månader gammal. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka