Nekad 100gubbenn | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbenn

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
10
Vad ska gänget heta? irakiska ligan

Vad är ditt discord namn? 100gubbenn

Ditt födelsedatum: 27 April 2007

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? jo jag har varit gäng boss 3 gånger förr men det gick dåligt pga att det var medlemmar som gick med i mitt gäng med syfte att skjuta och inte förlora univados sedan var det en gång jag var dum och skjöt en kille utan scenario och blev pbannad ett tag men lärde mig från det misstaget och det komme rinte att ske igen annars har jag varit medlem i massa olika gäng

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? det kommer vara jag som gängboss sen tänkte jag ta med mig min kompis backman.54 annars har jag ingen planerad tänker tar det som de kommer anntingen via rp eller att om jag nu får godkänd ansökan att jag skickar ut och kollar om det finns nån seriös rpare som vill vara med så man har seriösa personer som start och sedan bygger upp gänger

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? ingen av oss två är kriminell just nu

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? tror det blir maffia efterson jag mest varit med i street gäng och tänker det börja bli lite uttjatat och hade carit lite kul med lite mer mafia kultur i servern tänker att mafia inte heller springer runt och skjuter utan vi vissar oss som starka via pengar och att man kör lyxiga bilar sedan om och när det behövs med bra socialt rp som bakrund kan man vissa att om det behövs kan vi skjuta

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? jag skulle säga att det är att jag har kunskapen då jag varit gängboss förr varit medlem i flera gäng mina egna gäng jag hade rensa jag dom flesta som va oseriösa och byggde upp på nytt och skulle ändå säga att det blev bra jag har kunskaper från irl att driva igång saker då jag driver mitt egna företag och har ledarskaps förmågan

Vad är din vision med gänget? tänker att vi ska bli ett stort gäng med roliga scenarion tycker det är kul att vara krim och göra bra planerade scenarion och roliga kan säga som exempel i förra gänget jag hade så hade polisen sattit upp flera kameror på vårt gänghus hade info om alla i gänget så då prata jag med staffs planera med ett annat gäng och storma polis huset tog fördetta chef som gissla sedan tvinga dom att radera all info om vårat gäng ur deras system och det tyckte staffsen då var ett bra scenario då vi tog poliser sedan tog med rp deras poliskläder så det såg bra ut

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? jag kommer alltid tänka på fear rp och social rp inte skjuta sen tänka utan alltid innan jag lägger ett skott tänka finns det bra förobyggande rp för detta skott jag kommer göra roliga scenarion som är bra både för mig och poliserna och allmänt ha en rolig tid med mina gängmedlemmar

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka