Nekad 1.yosefz | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosefz

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.yosef

Ditt Hex-ID: Behövs inte.

Vad för typ av beslut gäller det? Redlist från Krim RPn.

Vem/vilka tog beslutet? Berdan

Varför tror du själv att beslutet togs? Jo varför? Kanske för att jag var lite dum som bette mig problemspelare vilket jag erkänner. Jag är röd spelare och vara bara problemtiskt inom Krim RPn, blev indragen i Krim Support där Zyphe fick in i ett klipp där jag valde att PWG och Fearrpa, vilket jag står av mina misstag. När det gäller VDM + PWG inser jag nu att det bara gjorde allt värre. Istället för att försöka ta genvägar borde jag ha accepterat min ban och visat att jag faktiskt hade förändrats. det var främst för jag bara ville få spela på servern hade ingen avsikt av att förstöra på servern men pågrund av vissa omständigheter vart det så. Om jag skulle förändra tiden, så skulle jag bara förstätta scenariot, skulel självklart blivit arg och förlorat scenariot, men skulle tagit klipp och hoppat efter. Först och främst har jag insett hur viktigt det är att följa regler, inte bara för att undvika konsekvenser, utan för att alla på servern ska ha kul och det arbete som staff lägger ner för att hålla servern igång. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara påverkade mig själv, utan även skapade problem för andra spelare och för serverns rp.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är ej felaktigt men lite tråkigt från min sida eftersom att Kartellen gjorde 1 regelbrott vilket de inte snackade med oss, men bara för att dom begår regelbrottet betyder inte att jag ska göra regelbrott, de skjöt mitt däck utom nån anledning vilket syns på klippet, men jag väljer bara att begå regelbrott. Jag ska fortfarande värna om mitt liv, och rpa på skador och försätta scenariot, sedan ta klipp och hoppat support. Det var fel utav mig att göra detta., och jag vet att man ska göra en överklagan om den är felaktigt. Men jag är här för att be er snällt att bara läsa min överklagan. Förlåt för allting. Det var ett misstag utav mig att göra detta. Jag skulle itne gjort detta från början, nu när ni läser tänker ni att jag inte kommer bete mig framöver om ni godkänenr detta, men det är här en överklagan vilket jag skriver, beter jag mig illa som inann i ooc, ingame och som person då kan ni pbanna mig, ni har mitt ord. Jag lovar jag har förändrats, och jag komemr visa det för er. Jag lovar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Berdan/Zyphe har klippet när jag begick regelbrottet.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Berdan, innan du nekar eller väljer att ta ett beslut. Jag ber er snällt, läs en gång till på min överklagan och tänk över att ni har mitt ord emot er, jag lovar. Jag kommer bete mig. Det viktigaste för mig idag är att jag har lärt mig av allt detta och att jag aldrig kommer upprepa samma misstag igen eller nån annan regelbrott.Jag vet att jag har gjort allvarliga fel i det förflutna, och jag förstår att ni måste prioritera serverns säkerhet när folk lämnar in klipp till er, och att ni gör ertt job vilket är skit bra, framför allt annat.

Men anledningen till att jag ändå väljer att skriva detta är för att jag vill visa att jag verkligen har lärt mig något och att jag har förändrats.
Hur tänkte jag? Jo jag tänkte dåligt. Det står jag för. Nu tänker ni säkert att jag kommer göra om regelbrott, men jag håller mitt ord och vi gör deal, gör jag problem RP som jag gjorde innan då kan ni pbanna mig för gott.

Ni högre uppsatta eller berdsn som kollar, jag lovar ett sista chans gör jag fel så kan ni pbanna mig för gott.

Snälla jag ber er, får jag mer indragen Krim roller, mer bans eller problemspelarebeteende så kan ni skciks mig för gott, ni har beviset och mitt ord här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka