Nekad 1.yosefz | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosefz

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.yosef

Ditt Hex-ID: Behövs inte.

Vad för typ av beslut gäller det? Redlist i 1 månad från Krim RPn.

Vem/vilka tog beslutet? Berdan

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom att Berdan fick in ett klipp där jag Powergamea och Fearrpade, sedan hade jag inga varningar sen dess, men han gav mig indragen krim och redlist i 1 månad. Jag fick ban i 15 dagar vilket gjorde så jag fick indragna roller.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är ej felaktigt men lite tråkigt från min sida eftersom att Kartellen gjorde 1 regelbrott vilket de inte snackade med oss, men bara för att dom begår regelbrottet betyder inte att jag ska göra regelbrott, de skjöt mitt däck utom nån anledning vilket syns på klippet, men jag väljer bara att begå regelbrott. Jag ska fortfarande värna om mitt liv, och rpa på skador och försätta scenariot, sedan ta klipp och hoppat support. Det var fel utav mig att göra detta., och jag vet att man ska göra en överklagan om den är felaktigt. Men jag är här för att be er snällt att bara läsa min överklagan. Förlåt för allting. Det var ett misstag utav mig att göra detta. Jag skulle itne gjort detta från början, nu när ni läser tänker ni att jag inte kommer bete mig framöver om ni godkänenr detta, men det är här en överklagan vilket jag skriver, beter jag mig illa som inann i ooc, ingame och som person då kan ni pbanna mig, ni har mitt ord. Jag lovar jag har förändrats, och jag komemr visa det för er. Jag lovar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Berdan har.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka