Nekad 1.yosef. | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosefz

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.yosef

Ditt Hex-ID: Tror inte det behövs här.

Vad för typ av beslut gäller det? 1 Krim Varning.

Vem/vilka tog beslutet? Toris.

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej Toris. Jag vill börja med att erkänna att det var ett misstag från min sida att skjuta medans jag bärde och att jag pittade 1 gång, och jag ångrar det djupt. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler, och i efterhand inser jag att jag inte borde ha gjort det överhuvudtaget. Jag skriver för att överklaga den krim-varning jag fått, samt för att ge min förklaring till situationen. Scenariot skedde under ett pågående gängkrig med Trakke. Jag sköt mot hans bildäck som blev punkterade, men trots detta fortsatte han att köra i ungefär 5 i 150-200kmh vid motorvägen och körde om i cirkular Från mitt perspektiv upplevdes detta som pwg, vilket gjorde att jag blev frustrerad och tappade tålamodet. Därefter valde jag att dsynca vilket jag hade klipp på, sedan pittade jag bilen tillslut blev han arg.

När han hoppade ur bilen och började skjuta, då hoppade jag ut och jag sköt honom i benet och tog med honom därifrån. Sedan kom en rosa bil så sköt jag även medan jag bärde Trakke, vilket jag i efterhand förstår inte var korrekt eller realistiskt kul för motparten. Jag kunde hanterat situationen bättre. Men jag tror ni fattar från min synvinkel också när han körde med punkterade däck.

Hur är beslutet felaktigt? Jag ska vara helt rak och ärligt Toris. Jag upplever att beslutet inte fullt ut tog hänsyn till hela scenariots förlopp. En stor del av eskalationen uppstod efter att motparten fortsatte köra i ungefär 5-10 i mycket 150-200kmh trots punkterade däck, vilket från mitt perspektiv var orealistiskt och tråkigt för mig. Detta gjorde till min frustration och till att situationen utvecklades som den gjorde. Jag anser därför att beslutet kan vara felaktigt & rätt då hela ansvaret lades på mig, trots att scenariot redan hade brister innan mitt regelbrott skedde.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Toris har, fick se i Support.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hoppas jag att detta kan ligga till grund för att omvärdera beslutet. Jag hade väldigt gärna velat få bort min Krim Varning och bevisa för dig Toris att jag kan göra bättre tills nästa gång och att vi snackade i Support och båda du och jag visste vad jag gjorde för rätt &fel, då situationen inte speglar någon avsikt att bryta mot reglerna – utan snarare ett ogenomtänkt beslut som jag snabbt insåg var fel.

Tack för du läste min överklagan i god tid

Toris gärna läs hela min överklagan i lugn och ro, jag fattar du har mycket saker o göra. Hopaps du har förstått hela min förståelse i denna överklagan.

Beslutet är ej felaktigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka