Accepterad 1.yosef | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRRAPE

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: steam:11000016eb4d759

Vad är din discord tagg? 1.yosef

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: wg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Toris valde att banna mig eftersom att jag pittade samt bärde en kidnappade samtidigt och skjöt mot deras allians, Det var absolout fel utav mig att göra detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såg en bil där vi hade socialt rp, vi pratade och så och då sa han att han var med La Liga, då väljer jag be hans namn, då säger han Konny K, då är det en person som hetsat och backstabbat vårt gäng ganska mycket och har kidnappat vår ledning flertals gånger. Jag väljer direkt att hoppa ut och skjuta mot hans däck. Hans däck blev punkterad, men han vägrade att ge up vilket gjorde så att jag blev frusterad och begick de här regelbrotten, han körde i punkterad däck i 200 kmh i runt 5 minuter, men fine det är fel utav mig att göra detta. Man ska rapportera alltid in regelbrott som bryts.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban utav Toris eftersom jag gjorde fel. Jag ska vara helt rak och ärligt Toris. Jag upplever att beslutet inte fullt ut tog hänsyn till hela scenariots förlopp. En stor del av eskalationen uppstod efter att motparten fortsatte köra i ungefär 5-10 i mycket 150-200kmh trots punkterade däck, vilket från mitt perspektiv var orealistiskt och tråkigt för mig. Detta gjorde till min frustration och till att situationen utvecklades som den gjorde. Jag anser därför att beslutet kan vara felaktigt & rätt då hela ansvaret lades på mig, trots att scenariot redan hade brister innan mitt regelbrott skedde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort detta, bara klippt och hoppat support där han körde punkterad däck i 5 minuter. Jag vill börja med att erkänna att det var ett misstag från min sida att skjuta medans jag bärde och att jag pittade 1 gång, och jag ångrar det djupt. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler, och i efterhand inser jag att jag inte borde ha gjort det överhuvudtaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka