Nekad 1.yosef | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosefz

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.yosef

Ditt Hex-ID: Behövs inte.

Vad för typ av beslut gäller det? Redlist i 1 månad från Krim RPn.

Vem/vilka tog beslutet? Berdan

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom att Berdan fick in ett klipp där jag Powergamea och Fearrpade, sedan hade jag inga varningar sen dess, men han gav mig indragen krim och redlist i 1 månad. Jag fick ban i 15 dagar vilket gjorde så jag fick indragna roller.

Hur är beslutet felaktigt? Jag hade inga krim varningar sen innan, fick bannen i 19 dagar, vilket jag respekterar. Jag har kommit fram till att själva straffet för redlist var lite på sättet överdrivet. Men att bli straffad var rätt. Detta har jag kommit fram till genom att prata med flertal staffs om vad dem hade gjort i en likadan situation.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Berdan har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag upplever att beslutet inte fullt ut tog hänsyn till hela scenariots förlopp. En stor del av eskalationen uppstod efter att motparten inte gjorde nått socialt rp utom att bara skjöt vår däck utan att snacka med oss vilket från mitt perspektiv var orealistiskt och tråkigt för mig. Detta gjorde till min frustration och till att situationen utvecklades som den gjorde. Jag anser därför att beslutet kan vara felaktigt & rätt då hela ansvaret lades på mig, trots att scenariot redan hade brister innan mitt regelbrott skedde.

1 vecka kvar av min redlist, hoppas du kan omvärdera och läsa inom min överklagan.

Det syns klart och tydligt på motpartens klipp att de bara skjöt vår däck utan att snacka med oss eller ha socialt RPn, men personen verkade radera klippet men jag har isåfall om Berdan vill se.

Högre uppsatta eller Berdan, hade jag inte gjort alla dom här överklagnignar i nästan 3 veckor, jag lovar då hade jag itne ens brytt mig om reglerna, jag gör denna överkalgan eftersom jag vill att ni ska glömma bort mitt förflutna och att jag kan bidra med bättre RP.

Jag lovar, lyssna nu, gör jag PROBLEM RP då har jag svikit er. Ge en chsns

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka