Accepterad 1.yosef | Ban Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosef

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: 11000016eb4d759

Vad är din discord tagg? 1.yosef

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: Flag_of_the_United_States.svg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mild brist på socialt RP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en röd bil vilket uppfattades vara våra fiender eftersom då vi har gängkrig, jag åker fram till personen då jag märker det är två personer, jag fårgar om det är montana sen tar jag upp mitt mobil och skickar prios, då ser personen tydligen att jag skickar prios, sedan hetsade han och då blev jag arg. Jag jagade personerna i cirka 5 minuter cirka och då kommer vi vid en motorväg och då åker personen snett och börja hoppa ut, då uppfatta jag att han skulle skjuta mig då hoppar jag också ut sista sekunden med min AP pistol och skjuter han före, och kidnappar hans kompis och åker till vårt gänghus. Filiri tyckte de var en mild shoot och sight.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både från min del tycker jag att detta är en felaktigt och rätt ban. Eftersom att jag kunde gjort bättre, istället för han hoppa ut då kunde jag bra åka iväg, men i detta scenariot så hade han ingen vapen, men hur kunde jag veta det? Men han kunde iallafall vart kvar i bilen och stannat och pratat, då detta skulle inte hända, men såklar kunde jag hantera scenariot bättre inom att åka därifrån även om han hoppa ut. Jag vill också börja med att erkänna att det var ett misstag från min sida att skjuta när han började hoppa ut ur bilen och jag ångrar det djupt. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler, och i efterhand inser jag att jag inte borde ha gjort det överhuvudtaget. Jag hade väldigt gärna velat spela igen och få bort bannen , då situationen inte speglar någon avsikt att bryta mot reglerna – utan snarare ett ogenomtänkt beslut som jag snabbt insåg var fel. Det var en fel att skjuta men jag trodde han skulle hopa ut och skjuta, men han kunde bara vara kvar i bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Shoot och sight tog lärdom utav det och har även pratat med andra staffs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om personen inte hoppade ut och istället kunde vart kvar i bilen och stannat så skulle vi socalisera oss, men iställert hoppa han ut utan vapen och från min del så såg jag inte så hoppa jag ut och skjöt.

Men jag kunde ialllafall bara åkt därifrån, plus jag var själv och det är lite suntfrönfut att ha en scenario med flera fiender. Jag kunde bara skickat fler prios.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer ej göra om det och följa reglerna och bete mig helt enkelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Det är fredag och långhelg, jag tycker jag förtjänar en andra chans, jag lovar.

Det har gått 4 dagar sen jag var banand, jag har väntat ge en till chans

Vi vill se att du kan följa reglerna framöver annars kommer längre bann sättas. Bete dig denna gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka