Accepterad 1.yosef | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosef

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: 11000016eb4d759

Vad är din discord tagg? kurden10

Vem var det som bannade dig? Berdan

Bild på banmeddelande: 3e0826b5d518f4a34b81aa18edb6f467.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Berdan banna mig för Brist på socialt RP, jag skjöt direkt även de ej utget hot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario där det var under ett aktiv skottlossning, där jag skjöt mot personer som jag hade hot emot mig. Den här bilen som åker nu, fick prios av personer jag skjöt emot. Jag tänkte så här, det är deras allians, de tänker inte glo när deras allians dör, då komer den här bilen mitt i vägen och då träffade jag en person i passagren sätet, vilket kom bara automatiskt, och jag tänkte de skulle hoppa ut och börja skjuta, fast det är fel eftersom jag har inte haft socialt rp emot dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Berdan, låt mig bara förklara innan du ens nekar överklagan.
Det kan vara både felaktigt och inte. Det var fel utav av mig att skjuta på den där rosa bilen som ej utget hotet, men kan vara fel från deras sida att åka in bara så och blandar i sig. Jag kunde isåfall bara åkt därifrån och skippa skottlossningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare 25+ ish bans, detta är mitt första ban i denna månaden, jag försöker så gott att vara grönspelare och inte vara problemspelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort är att inte skjutit på bilen för att i det ögonblicket skulle jag bara åkt eftersom fler och fler allianser börja åka in på prion och istället skapa roliga scenarion och mer sociala och låta båda parterna ha kul så att ena har roligt och andra har tråkigt. Jag ber om ursäkt för mitt beteende och hur jag agerade under det ögonblicket.

Om jag kunde gå tillbaka i tiden hade jag gjort många saker annorlunda. Jag hade aldrig skjutit från början utom börja åka därifrån och jag hade förstått från början hur viktigt det är att respektera reglerna och hur mina handlingar påverkar både mig och andra.

När det gäller sån här scenario inser jag nu att det bara gjorde allt värre. Istället för att försöka ta genvägar borde jag ha accepterat min ban och visat att jag faktiskt hade förändrats. det var främst för jag bara ville få spela på servern hade ingen avsikt av att förstöra på servern men pågrund av vissa omständigheter vart det så.

Jag hade också kunnat vara mer öppen och ärlig direkt efter mina misstag. Om jag hade tagit ansvar och försökt bygga upp förtroendet igen på rätt sätt hade situationen sett annorlunda ut.

Det viktigaste för mig idag är att jag har lärt mig av allt detta och att jag aldrig kommer upprepa samma misstag igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta personen som jag nt hade hot emot. Först och främst har jag insett hur viktigt det är att följa regler, inte bara för att undvika konsekvenser, utan för att alla på servern ska ha kul och det arbete som staff lägger ner för att hålla servern igång. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara påverkade mig själv, utan även skapade problem för den här spelaren som var i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Berdan, innan du nekar, vill jag bara hälsa, det kom bara automatiskt, fler allians kom in inom den där prion, jag tänkte att de skulle påbörja skottlossning, inom att hjälpa deras allians, så jag hade inget val.

Lyssna berdan, jullov och 8 dagar kvar, då är lovet slut, snälla ber dig

Snälla berdan, förlåt jag ber dig. Förlåt för allt, samt godjul och hopaps du har fint med din familj

En till misstag jag gör detta, då kan du ta hårdare åtgärder berdan detta är mitt första ban i denna månadne ber dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka