Accepterad 1.virree | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.virree

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad är din discord tagg? 1.virre.k

Vem var det som bannade dig? Liamswe27

Bild på banmeddelande: FAC5DA07-4FBC-4DD4-B4B4-C27E5FF70FFB.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot en grov regel som jag själv borde läst på innan jag började rpa med ett yrke, borde läst på korruption och vad det innebär samt läst alla meddelanden som skickats ut som gäller som sjukvårdare och tiderna med kryckor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag träffade en kille på sjukhuset som hade en kryck tid i 140min vilket jag tyckte var överdrivet lång krycka för att ha varit en olycka som ledde till skrapsår och det står max 20min kryck tid på bland annat skrapsår som skada, iallafall så hade han 140min kryck tid av en sjv som är lallare som jag också fått höra av andra och därför tog jag bort kryckan och tänkte ersätta med 40min krycka men precis efter jag tagit bort kryckan så loggar personen så jag inte hinnar ersätta med den andra krycktiden och då blir jag tillkallad till support och försöker prata och jag erkände i support att jag vet mitt fel och ångrar det men jag tyckte att det var fel placerade kryck tid av den skadan han hade, jag ser mitt fel och försökte även säga det till killen i support att jag inte vill göra om det och ska inte heller göra det, ,men som ny spelare på unive med min första permanent ban på 2 år så känns det inte jätte kul därför ser jag då mitt fel och ångrar det grovt eftersom jag har en hel del vänner på servern och vill köpa tbx min krim så fort jag kommer tillbaka, jag ser mitt fel men tycker ändå att det inte blir jätte grovt då jag tänkte ersätta kryckan med 40min men blev svårt då han loggade och inte kom ingame igen, därför ville jag prata om det i support men han valde att banna mig direkt och därför känner jag med att han inte vill serverns bästa då han bara är ute efter småsaker och tänker bara på att han ville ta hårda återgärder så han ser bra ut för servern vilket han inte alls gör, han borde fortfarande lyssna på vad som hade hänt under hela scenariot och också tagit in motparten till support och pratat om det för en Permanent ban går inte bort av sig själv därför får man ochså ha sitt tålamod i support och endast inte bara skicka spelare rent ut sagt rakt åt helvetet, fine han går efter serverns regler men man får ändå tänka på motparten och ge spelarna en chans speciellt dem som är nya, när jag kom tillbaka till unive hade ni lagt in massa nya script som jag inte visste en aning om hur dem fungerade och därför ville jag anpassa mig till servern men jag får inte min tid till att göra det när man endast har en chans på servern därför blir det många som gör regelbrott eftersom dem inte hinner anpassa sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, absolut inte men jag känner ändå att man som helper själv borde ta det lungt i support och inte ta återgärder på 3 sekunder. jag vill inte vara den person som sitter och letar varenda lilla fel, men det jag vill komma till är att en permanent ban försvinner inte av sig själv därför får man ha tålamod som en helper i support om du verkligen vill serverns bästa och faktiskt lyssna på vad som igentligen gick till och även dra in motparten till support så får den personen också förklara hur det gick till så man inte drar just en personen över kanten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde absolut inte ha tagit bort personens krycka men som sagt jag är en ny spelare och försöker lära mig och alla nya scripts och nya regler därför tar det tid för gamla spelare som kommit tillbaka att lära sig allting, det tar tid och jag fick inte den tiden jag behövde därför händer det regelbrott eftersom jag hann spela knappt 2 veckor och har inte varit aktiv alla dagar därför har jag inte haft tid att läsa på regler bland annat,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att läsa på regler och att se tillbaka på regelbrott jag gjort och så även vet jag om vilka återgärder som tas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, ta er tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka