1.Tappan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.Tappan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? 1.tappan

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sully Allibabi, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sigma, Legend, Påsen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sully växte upp i Västerås, där han har många minnen från sin barndom, både glada och svåra. När han var liten förlorade han sin pappa, något som påverkade honom mycket. Trots det har han alltid burit med sig minnet av honom och de berättelser han fått höra. Hans pappa var en omtänksam och modig person, och Sully har alltid velat leva på ett sätt som skulle göra honom stolt. Ända sedan han var liten har Sully drömt om att bli brandman. Han brukade stanna upp när en brandbil körde förbi och beundrade brandmännens mod och vilja att hjälpa andra. För honom handlar yrket om att finnas där för människor när de behöver stöd som mest. För att komma närmare sin dröm och skapa en bättre framtid flyttade Sully till Unive. Där hoppas han kunna arbeta mot sitt mål att bli brandman och samtidigt hedra sin pappas minne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en positiv inställning, vilja att hjälpa andr. Jag är samarbetsvillig och ger alltid mitt bästa, även i utmanande situationer. Jag vill utvecklas, lära mig nya saker och vara en person som andra kan lita på. Genom mitt engagemang hoppas jag kunna bidra till en trygg och bra gemenskap

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska försöka förstöra för den andra personen. I stället spelar man sin roll på ett realistiskt sätt så att motparten får en chans att klara scenariot. Målet är att skapa ett bra och rättvist scenario, inte att vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Är ny

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-logg är att man lämnar server för att undvika ett senario, RDM är att man dödar nån utan anl. VDM är att man använder sitt fordorn som ett vapne

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Tillbaka