Accepterad silytrurtle | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silytrurtle

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? silytrurtle

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sully Shiny 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bubblig, rolig, känslosam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i Helsingborg och hade bra uppfostran men när hans föräldrar dog så gick allt snett så han var tvungen att flytta och hitta nyttjobb. Hans planer i unive city är att få ett stabilt jobb som kan betala bra. Hans planer för framtiden är att starta eget företag och klättra upp i stan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har rpat på unive innan så jag kan rpa rätt så bra, en medlem som inte bryter regler bidrar till det bättre för servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska bry dig om att vinna en scenario så du borde aktivt spela för motpartens vinst så de har roligt och om motparten spelar för din vinst har du rolgit.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har brutit reglerna mycket men på sistone har jag inte gjort något av vanliga regelbrotten. Blev sur för det var några som misstog mig för någon annan och sköt mig för ingen anledning så jag använde en revive bugg och blev bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, new life rule, om du har dött i ett scenario får du inte minnas något från scenariot. RDM Random deathmatch du dödar någon utan något motiv eller anledning. Sunt för nuft, du måste agera logiskt kring din karaktär.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka