- Meddelanden
- 128
- Reaction score
- 4
Blacklist-referens
ID: 118 — Övrigt
Anledning: Fuskare & Montage 12 åring
Personal: Fille
Datum: 2025-07-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag valde ett väldigt dumt beslut för runt 11 månader sedan. Jag la ut montage och även använde tredjepartsmjukvaror på servern. Anledning var jätte barslig och dumt beslut. Jag blev irriterad på att jag hade blivit bannad i 20 dagar och indragen krim roll för Clogg. Och tänkte mig inte för och la sedan ut montage. Jag vaknade upp dagen efter jag hade lagt upp montaget och hade fått notis ifrån Unive botten om att jag hade blivit blacklistad och även var jag bannad ifrån alla Unive discord servrar. Jag tycker själv jag skulle ha tänkt på alla andra spelare på servern för att det inte bara påverkar mig utan även andra spelare som vill ha en bra upplevelse på servern. Jag känner mig barnslig och dum rent sagt men kan säga att jag lärt mig av mitt grova misstag. Jag är fullt medveten om att det skadade på servern genom att fuska men jag ångrar det med hela hjärtat. Jag ber så mycket om en till chans. Det var liksom ett helt år sedan nästan och har verkligen tänkt på det jag gjort. Om det finns möjlighet att jag får en sista chans på servern så kan jag verkligen se till att detta aldrig händer igen. Jag vill kunna rollspela på servern normalt som alla andra spelare och ge både mig och andra en bra upplevelse. Jag förstår helt om ni inte vill ge mig en till chans men det skulle verkligen betyda jätte mycket för mig. Därför skriver jag denna för att verkligen bara be om en sista chans.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag är även fullt medvetande om att det är ett grovt regelbrott på servern som alla bör följa. Jag vet att det är ett sånt dumt beslut att fuska och bara förstöra men servern har alltid funnits där sedan 2020-2021 tiderna för mig. Jag ber verkligen om en sista chans för att få tillbaka minnerna ifrån 2021.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig av mitt misstag. Jag har lärt mig att man absoulut inte ska fuska eller använda någon typ av tredjepartsmjukvara och att det är strikt förbjudet att lägga skjut montage på youtube till exempel. Jag vet hur mycket det förstör för andra och även servern. Det är så idiotiskt att ens ha tanken på att fuska och jag ångrar mig så hemskt mycket. Jag vill kunna bevisa att jag faktiskt kan sköta mig och rollspela efter reglarna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag själv tycker jag borde få en sista chans eftersom att det har gått ett bra tag sedan det hände. Jag har växt upp mer och lärt mig mycket mer. Jag vill kunna rollspela på servern med kompisar och bara ha en rolig stund. Hade tänkt på att rollspela som något än kriminell roll som till exempel polis eller något annat roligt. Vill bara uppleva en så rolig upplevelse som dom gamla tiderna (2021). Jag känner mig så idiotisk och barnslig som fuskade och la ut montage. Har insett att det inte coolt att fuska eller lägga ut montage. Bara barnsligt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, skulle inte säga att det behövs något bevis. Har erkänt till mina regelbrott och har lärt mig av misstagen. Montaget som blev upplagt har jag tagit ner och kastat. Har varit 100% ärlig om det jag gjort och vill bara en sista chans för att bevisa att jag verkligen har lärt mig. Har verkligen tänkt mig för och vill jätte gärna spela denna sommar och bara ha det kul. Unive
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja