Nekad 1.sinan | Chef-jobb ansökan | [Qpark]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Sinan

Vad heter du på discord? 1.sinan

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Innan ett bra tag men började igen nu och har kört cirka 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag planerar att utveckla Qpark genom att rekrytera fler seriösa och engagerade anställda som kan ta jobbet på allvar och hantera ekonomin på ett ansvarsfullt sätt, samtidigt som vi strävar efter så jämställdhet som möjligt. Jag kommer att aktivt arbeta för att öka engagemanget för Qpark och förbättra företagets rykte genom att uppmuntra till aktivitet och positivt beteende i våra rp-sammanhang. En central del av min utvecklingsplan är att se till att våra anställda agerar som professionella parkeringsvakter och att de bidrar till en högkvalitativ rp-upplevelse. Mitt första prioriterade åtgärd som chef kommer att vara att rensa ut de mindre engagerade individerna, då vi måste höja kvaliteten och ansvarsnivån för våra anställda. Dessutom kommer jag att införa nya system för att förhindra korruption och felaktiga böter. Det är viktigt att vi omedelbart höjer rp-nivån på Qpark för att säkerställa att vi fortsätter att leverera en högkvalitativ upplevelse för våra användare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit tidigare Personal ansvarig samt så är jag mycket kunnig inom jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 2 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad. Du får ansöka igen om 24 timmar. Jag vill att du utvecklar följande punkt: Vilka erfarenheter har du inom jobbet?. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka