Nekad 1.sinan | Chef-jobb ansökan | [Qpark] | [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingenanvändare

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Sinan

Vad heter du på discord? sinan254

Hur gammal är du? Snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sedan 2022 men varit mest aktiv nu i en månad

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har för avsikt att förbättra företagets verksamhet genom en noggrann övervakning av alla anställda för att säkerställa att deras arbete utförs på ett effektivt och ansvarsfullt sätt, och inte tillåta slöseri med tid, vilket tyvärr är vanligt förekommande inom vissa yrken för närvarande. Vidare kommer jag att implementera en strukturerad process för att säkerställa att eventuella böter tilldelas korrekt och rättvist, och att felplacerade böter undviks. Om det skulle förekomma felaktiga sanktioner kommer jag att ta upp detta för diskussion och beslut om lämpliga åtgärder tillsammans med de ansvariga. Dessutom kommer jag att se till att företagets resurser och fordon används på ett ansvarsfullt sätt. Det inkluderar att förhindra obehörig användning av företagsbilar utanför arbetstid samt att förhindra otillåten utlåning av företagets fordon till icke-anställda. Jag kommer också att agera snabbt och bestämt för att korrigera eventuella tidigare oegentligheter, såsom missbruk av företagets tillgångar, vilket jag har observerat tidigare. Medveten om tidigare brister inom Q-Park, kommer jag att prioritera att rekrytera kompetenta och engagerade medarbetare för att återställa och upprätthålla en aktiv och ansvarsfull arbetsmiljö. Om jag får möjlighet att bli chef kommer jag att initiera ett möte för att utvärdera personalens engagemang och kompetens samt för att presentera mina visioner för företagets framtid och för att främja ett ökat samarbete med olika partners och intressenter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har faktiskt tidigare arbetat inom Qpark och har därför en betydande erfarenhet av deras arbetsprocesser. Dessutom har jag haft förmånen att samarbeta med många kollegor under min tid där, vilket har gett mig en djupgående förståelse för företagets interna strukturer och rutiner. Jag har aktivt deltagit i verksamheten och har en god insikt i hur deras system och processer fungerar, inklusive deras nya bötesystem. Denna erfarenhet och kunskap gör mig väl rustad att hantera och optimera arbetsflödet inom Qpark.

Hur ofta kommer du vara inne? En typisk vardag för mig ser ut ungefär så här: Jag brukar väcka mig själv klockan 06:30 på morgonen och sedan loggar jag in på Unive Discord för att kolla inlägg och diskussioner. Därefter beger jag mig till skolan runt 07:40 och under rasterna är jag ofta online på Discord för att hålla mig uppdaterad. Skoldagen brukar avslutas runt klockan 15:00, och jag kommer hem ungefär kvart över tre. Direkt efter det spenderar jag tid på Unive fram till klockan 18:00 när det är dags för middag. Efter att ha ätit fortsätter jag att vara aktiv på Unive fram till klockan 22:00, när jag borstar tänderna och tar en sista titt på Unive Discord innan jag går och lägger mig.

På helgerna brukar jag sova lite längre och vakna runt klockan 09:00. Efter att ha haft lite tid för mig själv, är jag ofta aktiv på Unive från klockan 10:20 och framåt. Jag tar en paus runt klockan 13:00 för att gå ut och göra något annat, och vanligtvis är jag tillbaka hemma runt klockan 14:00 för att fortsätta spela på Unive. Under kvällen, runt klockan 18:40, tar jag en paus för middag och återkommer sedan till Unive klockan 19:00. Jag brukar hålla mig aktiv på plattformen fram till klockan 01:00, och efter det tar jag en sista titt på Discord innan jag går och lägger mig för natten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag göra det tar detta bara som en chans flera chanser kommer säkert komma om jag ej lyckas hela vägen men som sagt målet är ju såklart att lyckas.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Absolut inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka