Nekad 1.Shorba | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/brosalwayswins/

Ditt Hex-ID: 11000010d0091b9

Vad är din discord tagg? Flacko#9999

Vem var det som bannade dig? 1shakk

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment IMG_0161.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att jag gjorde lite regelbrott vilket jag till hundra procent förstår

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså de lite både och för de började med att vi körde paintball sedan när den va klar spawna jag och alla mina vänner med paintball vapen så vi trodde att de va så elle ngt så jag gjorde då en REPORT för att va säker att man får använda den men sedan svara ingen senare åkte vi iväg och då såg vi en massa bilar så vi drar dit sedan hade jag på toggleid ifall att någon skulle preja så skulle ja banna, sedan så blev jag pittad då hoppade jag ut o sköt ett paintball skott mot min väns bil vilket var dumt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte skjuta med paintball vapen men det med toggleid tycker jag var felaktigt då jag behövde ha de för att banna folk som pittade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, vill bara tillägga att det var några veckor sedan jag blev bannad och lärt mig av mina misstag .

Hade ingen bild då ja ej e p datorn, men blev bannad för skjuter med paintball vapen samt av abuse vilket var toggleid

Ge mig en chans ber er, har it rpat på as länge och vill rpa nu o lära mig av mina misstag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka