Nekad 1.Ruben | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384908941/

Ditt Hex-ID: steam:110000154ea548d

Vad är din discord tagg? 1.rurre

Vem var det som bannade dig? Klakesko/antar philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-13 223921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum och satt och dupade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min kompis, och sen efter runt 5 min behövde jag dra o lägga mig sen nästa dag skulle jag in på servern så var jag klakesko bannad i 2 år.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var aboslut inte felaktig, jag gjorde fel och står för det, men jag ber om ursäkt att jag dupade och vill gärna ha en ny chans att rpåa på min favo server, jag vet att staffsen ksk inte gillar mig för att vad jag gjorde men ber hemskt om ursäkt, men jag har rpat på unive ända sen 2022 men har tagit många pauser och ibland inte rpat på månader, jag vill jätte gärna kunna få ha en ny chans inom rpandet för att jag gillar ju att rpa på unive, staffsen är sköna och jag känner väldigt många som rpar där. Om denna överklagan blir då accepterad så blir jag väldigt glad men ni kan också hålla stenkoll på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidiggare, mest för lall som jag har slutat med helt, för att jag gillar seriös rp och inte när folk håller på att lallar runt hela tiden, och för att undvika att få ban för att det inte så roligt att inte få rpa på min favo server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju självklart inte behövt dupa, men min kompis lärde mig hur man gjorde och jag testade och blev lite s.k. pengarkåt och fortsatte att dupa, jag förstår helt att det är grovt fel av mig att göra och det kommer ALDRIG att hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag håller inte på med regelbrott eller duping eller något alls liknande längre för att jag vill faktiskt att kunna rpa, utan att behöva fuska mig dit med duping eller hur man ska säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka