Accepterad 1.Rajan | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Rajan

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195245201/

Ditt Hex-ID: 1100001499c4a91

Vad är din discord tagg? 1.Rajan #5800

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-12 173238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, Jag tror moezz valde och banna mig eftersom att jag utförde en kidnappning och denna kidnappningen gjorde jag lite fel och det var att killen som jag kidnappa var skyldig 1,5 Miljoner och jag ville ha tillbaka de då det är mycket pengar men när jag väl skulle få tillbaka pengarna så tog jag swish istället vilket var väldigt dumt på tanke på att polisen kan se alla historik sen möjligtvis spåra mitt nummer och fånga mig, Denna bannenn för definitivt rätt att lägga och jag har lärt mig till 100% att tänka på det här till nästa gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till LSA för att kolla runt bara sen så såg jag en grabb som hade exakt likadana kläder som en person som hade kidnappat mig tidigare idag, och då så åker jag till ett garage och tar ut mitt vapen och det kändes att det bäst att ta han på LSA för att han var helt ensam och det fanns inte så många poliser vid det området, så jag tar han och frågar han frågor och när jag väl frågar vilka han var med så sa han Costa Red och då visste att han var skyldig mig pengar eller meth då hans gäng hade rånat meth produceringen och tog allt mitt Meth och mitt meth motsvarade 1,5 mil. Jag säger till han att han antigen ska betala summan som togs eller ge tillbaka det som var mitt och sen väljer han att betala summan men han hade inte tyvärr pengar så jag tog nästan hälften av pengarna på Swish och det var då jag gjorde fel eftersom att det är suntförnuft plus det är bara 20k man kan ge undner ett person rån, Det är vad som hände och jag vet exakt vad jag gjorde fel och kommer ej ske igen:)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen är helt rätt, då jag inte tänkte efter vilket var väldigt dumt av mig
Men jag har lärt mig av mina misstag nu:)

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig från mina banns genom att inte göra samma misstag 2 gånger och med det så menar jag om jag har blivit bannad i 2 dagar för pwg så kommer jag kolla tillbaka på vad jag har gjort fel och se till att det inte sker igen:) För att jag vill jättegärna rpa nu:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde utvecklat rpn där och gjort det mer diskret och ett e.x på det kan vara att jag tar 20k per vecka och om han inte betalar 20k nån gång då kommer summan höjas med 5k och det kommer också säkert skapa en mer social och förhandligsbar scennario:)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av min bann till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka