Nekad 1.plugins | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.plugins

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1119 — Moddare
Anledning: Fuskar
Personal: ReaperNSP
Datum: 2026-06-16
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag spelade och så var jag i skott scenarion sen när jag var typ klar och åkte iväg fick jag ett staff samtal av korpen att jag behövde komma supp annars blacklist då visste jag att jag skulle bli blacklistad för hade fusk på datorn samt använde de och då valde jag ba att inte hoppa och så åkte jag runt och skjöt lite medans i staff samtal sen blev jag bannad för moddare, jag vet hur fel de var att mig att fuska jag ångrar det så grovt och var ett sånt dumt beslut jag tog kmr aldrig att hända igen och vill bara kunna köra unive igen nu när de är sommar och spela < och rpa med alla mina vänner som kör

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar absolut ansvar för de jag gjort och det var de dummaste jag gjort

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte använda fusk på servern och att det inte kommer hända igen det va det dummaste jag hade kunat göra och jag har verkligen lärt mig av mina misstag.

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag är riktigt sugen på att köra unive o rpa p unive och har verkligen lärt mig av mina misstag och ber om en chans att kunna visa att jag verkligen kan följa reglerna och verkligen inte hålla på med dummheter

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, men det finns säkert hos korpen elr i eran staff dc

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka