- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- -1
Blacklist-referens
ID: 757 — Moddare
Anledning: Skjuter upp sjukan
Personal: Berra1213
Datum: 2026-04-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Om jag ska vara helt ärlig så var jag bara trött på hela spelet fivem just då och bara ville sluta med spelet så då fick ju jag den dumma iden att då göra terrordåd och skjuta upp hela sjukan. Jag satt då i discord samtal med några polare som då också tyckte att de lät kul så de blev lite grupptryck på samma gång. Jag vet faktiskt inte vad som flög i mig men man kan inte ändra på saker som redan gjorts så jag hoppas att jag kan få en till chans
Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar 100% ansvar för de som jag gjorde och det kommer såklart inte hända igen om jag får en till chans
Vad har du lärt dig sedan dess? Det har ju ändå gått ett tag nu och då har jag också hunnit tänka väldigt mycket på de jag gjorde och jag har lärt mig väldigt mycket som att tex inte ta förhastade beslut.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har mognat upp och det har ändå gått 3 månader nu så jag har lärt mig en läxa. saknar unive nåt extremt och hoppas verkligen att jag kan få en till chans för att visa den nya sidan av mig. sen måste jag oxå tilläga en sak för att jag fattar inte varför de står moddare på bannen för jag har verkligen inte använt nån tredjepartsmjukvara.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja