Nekad 1.Loa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cognac.spillaaa

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 1.stt. samt blacky100 inte blacky415

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Christmas-Snow-and-Stars_1600x1200.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 anser att jag är problemspelare, först så trodde han att jag spoofa, sedan så ändra han till att jag är problemspelare efter jag bevisade att jag ej spoofa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för dom trodde jag spoofa fast jag gjorde inte det, och nu säger 320 att jag är problemspelare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag förstår 320s sida fast ifall han tyckte att jag var en problemspelare så borde han bannat mig för de tidigare, för ifall jag är ärlig så känns det bara som en ursäkt efter han insåg att jag ej har spoofat. Tyvärr är det så jag upplever det och jag vill endast vara ärlig i denna överklagan därför skriver jag det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En hel del bans har vart för voice changern där dom endast varat 10 min och dom har räknat med, en del har vart felaktig och jag har typ alltid blivit unbannad.Fast jag har till 100% stått för mina bans och tagit lärdom av det vilket du kan räkna med att jag gör här också.
Fast en hel del har vart på ogiltiga grunder därför lett till unban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Följt reglerna och inte bryta mot regler fast det med att spoofa har jag inte ens gjort asså ärligt ba ge mig en chans så kan jag bevisa dig 320

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att ej blanda sig in i dåliga scenarion och inte vara delaktiga i dom utan om man vet att det kmr bli dåligt och sluta i ett sup ärende så borde man ej kanske va där, då vi strävar efter bra scenarion och rolig rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka